Ko sola „Volvo S90”?

Iepriekš jau izskanējusi informācija par to, ka zviedru autoražotājs „Volvo” gatavo jaunu flagmani, kas iegūs modeļa indeksu „S90”, bet nupat kompānijas viceprezidents Lekss Kersemakers ir viesis nedaudz skaidrības par topošo modeli.

Plānots, ka lielais sedans „S90” nomainīs „Volvo” modeļu gammā līdzšinējo flagmani „S80”, proti, tas kļūs par „Audi A6”, 5. sērijas „BMW”, „Lexus GS” un citu D segmentā jeb tā saucamās biznesa klases modeļu konkurentu.

Kā intervijā britu medijam „Autocar” pavēstījis Kersemakers,

tas iegūs aprīkojumā veselu tehnoloģiju buķeti no nule kā tirgū nonākušā „Volvo XC90”.

„Mēs esam mācījušies no „XC90” pieredzes. Tas izraisīja tik lielu klientu interesi, ka saņēmām aptuveni 6000 pasūtījumu pirms vēl cilvēki šo automobili bija tuvumā redzājuši. No tā varam secināt, ka esam uz pareizā ceļa. Visiedarbīgākais elements ir dizains. Lai gan interjera kvalitāte un tehnoloģiskais aprīkojums arī nav mazsvarīgs,” skaidro „Volvo” viceprezidents.

Viņš norāda, ka par spīti beidzamajos gados novērotajam lielo sedanu tirgus segmenta samazinājumam joprojām pastāv iespējas nodrošināt pietiekami lielus tirdzniecības apjomus: „Ķīnā un ASV joprojām saglabājas salīdzinoši liels pieprasījums pēc šādas klases automobiļiem, turklāt mēs esam pārliecināti, ka spēsim piedāvāt lielisku stila, kvalitātes un veiktspējas komplektu.”

Birkas: