„Toyota” oficiālā informācija liecina, ka japāņu kompānija 2013. gadā vairāk spēku un līdzekļu koncentrēs savu rūpnīcu rekonstrukcijai un modernizācijai.
„Toyota” bija spiesta pieņemt lēmumu par paplašināšanās un jaunu rūpnīcu celtniecības piebremzēšanu pēc tam, kad padziļinājās krīze Japānas un Ķīnas attiecībās, ko izraisīja saasinājies konflikts Senkaku salu jautājumā.
Nesaskaņu rezultātā ķīniešu patērētāji sākuši masveidā boikotēt japāņu preces,
tostarp arī nepirkt automašīnas.
„Toyota” mārketinga speciālisti pārskatījuši tirdzniecības plānus un lēš, ka šogad diez vai izdosies pārdot vairāk nekā pērn – 2012. gadā japāņu ražotājam kopumā pasaulē izdevās realizēt aptuveni 9,94 miljonus spēkratus.