Britu izdevuma „Autocar” interneta vietne vēsta, ka „Toyota” gatavojas laist klajā nesen iznākušās sportiskās kupejas „GT86” kabrioleta versiju. Oficiālā prezentācija notikšot jau 2013.gada martā Ženēvas autošova laikā, atsaucoties uz neminētu informācijas avotu kompānijā, ziņo „Autocar”.
Visticamāk, ka „GT Convertible” būs auto ar elektriski paceļamu mīksto jumtu, lai iegūtu pēc iespējas mazāku auto svaru. Turklāt šāds risinājums ļaus saglabāt nemainīgu jau tā trūcīgo vietu pasažieriem otrajā rindā un līdz minimumam nesamazinās bagāžnieka ietilpību.
Sākumā visticamāk arī dzinējs kabrioletam būs tāds pats kā kupejai. Proti, 197 Zs 2,0 litru benzīna motors. „Toyota” galvenais inženieris Tetsui Tada (Tetsuya Tada), „Autocar” paklusēdams kabrioleta jautājumā, savukārt ir atzinis, ka
kompānija strādājot arī pie niknākas „GT86” hibrīda versijas izgatavošanas ar 250 Zs jaudu.
Tiesa, runa neesot par pašreiz izmantotajiem hibrīdiem ar salīdzinoši smagu akumulatoru bloku, bet gan par kondensatoru tehnoloģijas izmantošanu elektroenerģijas uzkrāšanai. Tada sacījis, ka iecerētajam „GT86” papildu jauda jāsasniedz bez svara palielināšanas, kas negatīvi ietekmētu degvielas patēriņu. Šāda tehnoloģija palīdzējusi „Toyota” uzvarēt šā gada Pasaules izturības čempionātā ar prototipa sacīkšu auto.
“Šajās dienās, sabiedrība nepieņem sporta auto, kas izmanto pārāk daudz benzīna un kam un ir augstas CO2 emisijas,” esot sacījis Tada.
Tada gan piemetinājis, ka šobrīd kondensatora tehnoloģija sērijveida automobilim vēl esot pārāk dārga un tirgū konkurēt nespējīga, bet, ka „Toyota” strādājot ar elektronikas speciālistiem, lai atrisinātu šo jautājumu.