Ņujorkas starptautiskajā autosalonā notikusi populārā japāņu krosovera „Lexus RX” jaunās paaudzes pirmizrāde.
„RX” ir japāņu kompānijas „Toyota” premiālā zīmola „Lexus” visu laiku populārākais modelis, kas līdzšinējās trijās paaudzēs kopumā pārdots 2,1 miljona eksemplāru lielā tirāžā.
Pirmie publiski pieejamie attēli liecina, ka „RX” ir tādā pat agresīvā stilistikā kā pērn tirgū nonākušais mazākais brālis „NX”. To raksturo buferī integrētais, hromētā ietvarā ieskautais vārpstveida radiatora režģis, stūrainās formas, šaurie lukturi ar trim rindā novietotām starmešu lēcām, paplatinātie spārni, kā arī lielie (šajā gadījumā 20”) riteņi.
„Mēs bijām izvirzījuši uzdevumu izveidot premiālo krosoveru segmentam spilgtu, inovatīvu produktu, vienlaikus nezaudējot iepriekšējo paaudžu „RX” pārbaudītās vērtības,” teic „RX” projekta galvenais inženieris Takajuki Kacuda. „Mēs vēlamies auto lietotājiem piedāvāt „progresīvās greznības” koncepciju. Es esmu pārliecināts, ka jaunais „RX” spēs gan apmierināt mūsu pastāvīgos klientus,
gan arī piesaistīs „Lexus” zīmolam jaunus pircējus.”
Dzinēju palete tāpat kā iepriekš piedāvā divas alternatīvas – 3,5 l V6 ar 300 ZS komplektā ar jaunu astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu un, protams, „Lexus” firmas pildījumu – hibrīdsistēmu.
Kā liecina ražotāja informācija, „RX” jau tā izsmalcinātās manieres ceturtajā paaudzē vēl palīdzēs uzlabot sevišķi inteliģentas darbības adaptīvā balstiekārta.