Pirms pusotra mēneša Tokijas autoizstādē „Lexus” pieteica D segmenta kupeju „RC”, bet nākamnedēļ Detroitas spēkratu šovā gatavojas prezentēt tās sportisko versiju, apzīmētu ar indeksu „F”.
Kā liecina ražotāja izplatītā informācija, „RC F” iegūs aprīkojumā jaudīgāko dzinēju „Lexus” vēsturē – pieclitrīgu V8, kas attīstīs līdz 450 ZS. Tādējādi japāņu atlēts kļūs par tiešo konkurentu „BMW M4”.
„Katras automobiļa detaļas forma ir rūpīgi pielāgota, lai sasniegtu maksimālus dinamiskos parametrus,” uzsver japāņu kompānijas galvenais inženieris Jukihiko Jaguči. „Unikāli veidotās gaisa ieplūdes atveres uz motora pārsega un mašīnas priekšējos spārnos nodrošina optimālu dzinēja dzesēšanu, kā arī uzlabo auto gaitas stabilitāti. Tās piešķir agresīvu izskatu un noskaņo vadītāju dinamiskam braukšanas stilam.”
Vairākus elementus kupeja „RC F” ir mantojusi no superauto „Lexus LFA”.
Tostarp arī aktīvo antispārnu, kas ātrumā virs 80 km/h tiek izbīdīts no bagāžnieka vāka, bet nolaižas, kad ātrums atkal pazeminās zem 40 km/h.
Efektīvi noformētais salons harmoniski papildina auto agresīvo ārējo izskatu. Mērinstrumentu paneļa centrā atrodas apaļš digitālais monitors, kura krāsa un informatīvais saturs mainās atkarībā no izvēlētā braukšanas režīma (tādi ir četri).
„RC F” ir pirmais „Lexus”, kam uzstādīta elipses formas stūre. Speciāli „F” versijai izstrādāti dziļi profilēti sēdekļi ar integrētiem galvas balstiem. Tie nodrošina sevišķi efektīvu sānu noturību.