Pirms četriem gadiem Parīzes autizstādē britu kompānija „Lotus” pieteica visai iespaidīgu modeļu gammas paplašinājumu, diemžēl neviens no sešiem konceptautomobiļiem līdz šim tā arī nav materializējies.
Taču pašreizējais kompānijas vadītājs Žans Marks Žalē sanāksmē kopā ar māteskompānijas „Proton” bosiem ir aktualizējis jaunu modeļu izstrādes jautājumu. Šobrīd runa ir par diviem britu autoražotājam netipiskiem modeļiem – krosoveru un sedanu.
Kā uzskata kompānijas mārketinga speciālisti, šādu praktiskas dabas modeļu izveide ļautu zīmolam piesaistīt atsevišķu, šobrīd neapgūtu klientu grupu, proti, ļaudis, kas ir „Lotus” cienītāji, bet nevēlas kļūt par sporta automobiļu īpašniekiem. Turklāt skaidrs, ka ar krosovera un vidējās klases sedana palīdzību
uzņēmumam būs vieglāk nostiprināties strauji augošajā Ķīnas tirgū.
Žalē ir norādījis, ka jaunie modeļi tiks veidoti „no nulles”, jo 2010. gadā izrādītie koncepti (tostarp attēlā redzamais krosovers “APX”) jau ir morāli novecojuši.
Atsevišķi industrijas eksperti uzskata, ka šī „Lotus” modeļu stratēģijas maiņa varētu nobremzēt iepriekš pieteikto slavenās superkupejas „Esprit” renesansi.