„Mahindra & Mahindra” ved uz Eiropu elektromobili

Indiešu autoražotājs „Mahindra & Mahindra” gatavojas laist Eiropas tirgū mazās klases hečbeku „Reva e20” ar elektrisko piedziņu.

„Reva e20” jau kopš pagājušā pavasara tiek pārdots pašmāju tirgū, kā arī kaimiņvalstīs Nepālā un Butānā. Oriģinālā izpildījumā tas ir izteikti proletārisks automobilis, kura bāzes komplektā nav ne gaisa drošības spilvenu, ne ABS, ne kādu nebūt citu drošības ierīču. Toties tas maksā tikai 8000 eiro.

Reiz indieši jau mēģināja „e20” atvest uz Eiropu,

taču nespēja to sertificēt, jo automobilis neatbilda pat viselementārākajām drošības prasībām. Kā ziņo žurnāls „The Financial Express”, pirms otrā piegājiena „Mahindra” automobili modernizēs un apgādās ar nepieciešamo drošības minimumu, kā arī uzstādīs mazajam elektromobilim apjomīgāku akumulatoru bateriju. Pašreizējā nodrošina elektroenerģiju 100 km distancei.

Mahindra-E20-rear-01

„Reva e20” tirdzniecību indiešu ražotājs visupirms plāno uzsākt valstīs, kurās gan no lietotāju, gan valdības puses ir labvēlīgāka attieksme pret videi draudzīgiem pārvietošanās līdzekļiem, tādās kā Norvēģija un Lielbritānija. Turklāt tajās jau ir pazīstami iepriekšējās paaudzes „Mahindra” elektromobiļi kā, piemēram” mazais pilsētas auto „G-Wiz”.

Hečbeka „Reva e20” aprīkojumā ir 18 kW elektromotors. Tas ļauj automobilim sasniegt 80 km/h maksimālo ātrumu. Tā elektroenerģijas rezerves var atjaunot, uzlādējot no 240 V sadzīves elektrotīkla. Pilnai uzlādei nepieciešamas piecas stundas.