„Maserati” preses dienests ziņo, ka itāļu kompānijai izdevies trīreiz palielināt automobiļu tirdzniecības apjomu salīdzinājumā ar pagājušo gadu.
Līdz septembra sākumam jaunus „Maserati” automobiļus ir iegādājušies (vai noformējuši pasūtījumus) jau 17 tūkstoši klientu. Lielākais pieprasījums ir pēc jaunās paaudzes luksusa klases sedana „Quattroporte” un biznesa klases „Ghibli” (attēlā). Eksperti prognozē, ka tieši pēdējais kļūs par visu laiku visvairāk pārdoto „Maserati” modeli.
Pašlaik „Maserati” galvenie tirgi ir Eiropā un ASV, taču interese par itāļu sportiskajiem automobiļiem šobrīd salīdzinoši strauji aug austrumos, tostarp – arī Ķīnā.
„Šobrīd mums lieliski sokas Ķīnā,” atzīstas kompānijas boss Haralds Vesters. „Lai gan ASV absolūtajos skaitļos joprojām ir mūsu lielākais noieta tirgus, Ķīnā mēs pārdodam visvairāk „Quattroporte”.”
Pēc visa spriežot, ja ne šogad, tad jau nākamgad „Maserati” izdosies realizēt agrāk izteikto apņemšanos pārdot vismaz 50 tūkstošus automobiļu.