Starp šā gada Parīzes autošova „Mondial De L’Automobile 2012”, kas durvis vērs 27.septembrī, pirmizrādēm paredzēta arī jauna mazapjoma SUV automobiļa „Chevrolet Trax” prezentācija, informē „Chevrolet Europe”.
„Chevrolet Europe” paziņojumā presei uzsver: „Būtu visai pieticīgi teikts, ka „Chevrolet” šo to zina par apvidus automobiļu ražošanu, jo 1935.gadā, izlaižot „Chevrolet Suburban Carryall”, vairāk nekā pirms septiņdesmit pieciem gadiem tieši „Chevrolet” ieviesa šo automobiļu klasi. Pēc dažām nedēļām Parīzē pasaules pirmizrādi piedzīvos jaunais „Chevrolet Trax”, kas būs pirmais „Chevrolet” modelis ātri augošajā mazo apvidus automobiļu segmentā. Turpmāk „Trax” kopā ar jau labi pazīstamo apvidus tipa auto „Captiva” veidos „Chevrolet” eleganto apvidus automobiļu piedāvājumu Eiropā.”
„„Chevrolet” daudzas desmitgades ir bijis pazīstams ar saviem uzticamajiem un spējīgajiem apvidus automobiļiem. „Trax” atspoguļos „Chevrolet” tradicionālās vērtības un sniegs daudz vairāk. Tas ir moderns, ļoti universāls un tajā pašā laikā ekonomisks apvidus automobilis, ar vieglajam auto raksturīgu vadāmību un visu riteņu piedziņu,” teic „Chevrolet Europe” prezidente un rīkotājdirektore Sjūzena Dokhertija (Susan Docherty).
Jaunais „Chevrolet” mazizmēra apvidus auto ir tikai 4,248 m garš un tam ir 2,555 m riteņu garenbāze. Virsbūves spēcīgajās līnijās un arī atsevišķās detaļās, piemēram sānskata spoguļos, nešaubīgi atpazīstams stils, ko ieviesa „Captiva”, kas bija pirmais speciāli Eiropas tirgiem izstrādātais „Chevrolet” SUV tipa automobilis. Ar zeltīto krustu, kas atdala uz priekšu izvirzītās radiatora restes augšējo un apakšējo daļu, „Trax” momentā ir atpazīstams kā „Chevrolet” saimes pārstāvis.
„Chevrolet Trax” būs pieejami trīs ekonomiski motori un starp mazizmēra SUV tāds retums kā atslēdzama pilnpiedziņa
„Trax” salonā ir pietiekami vietas, lai augstu novietotos sēdekļos iekārtotos pieci cilvēki. Ražotājs pauž, ka auto sniegs braukšanas dinamiku, kas atbilst gan ģimenes, gan individuāla dzīvesstila baudītāju prasībām, kā arī spēs piedāvāt šo to no bezceļnieka braukšanas īpašībām, ja tas būs nepieciešams.
Motoru gammā būs iekļauti 1,4 litru turbo (140 Zs jaudu un 200 Nm) un 1,6 litru (115 Zs) benzīna agregāts, kā arī 1,7 litru turbodīzelis (130 Zs un 300 Nm). Visi motori tiks komplektēti ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, bet 1,7 litru dīzelis un 1,4 litru turbomotors tiks piedāvāti arī komplektācijā ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Visi spēka agregāti komplektā ar manuālo pārnesumkārbu saņems arī degvielu pilsētā taupošo automātisko motora „Start/Stop” sistēmu. Pilnpiedziņa būs pieejama modeļiem, kas komplektēti ar 1,4T litru benzīna vai 1,7 litru dīzeļmotoru, bet 1,6 l benzīna motors būs tikai priekšpiedziņas versijām.
„Trax” salons ir papildināts ar noderīgām un ērtām funkcijām, kā, piemēram, paneli kurā apvienoti gan digitālie, gan analogie mērinstrumenti. Padomāts būšot arī par mantu uzglabāšanas ērtībām. Bez 358 litru ietilpības bagāžas nodalījuma, automašīnas salonā, virs un abās pusēs centrālajai konsolei, kā arī zem blakussēdētāja sēdekļa ir atrodamas dažādas mantu glabātuves. Papildus glabātuve ir atrodama arī zem bagāžas nodalījuma grīdas. „Trax” funkcionalitāti vairo kopumā iespējamās astoņas dažādas sēdekļu nolocīšanas kombinācijas.
Augstākajos aprīkojuma līmeņos komplektācijā būs iekļauta „Chevrolet MyLink” izklaides sistēma, kas viedtālruņu saturu spēj atainot uz septiņu collu, augstas izšķirtspējas, pilnkrāsu skārienjūtīgā ekrāna. Jau drīzumā tiks piedāvāts mobilajos tālruņos lejupielādēt „MyLink” navigācijas lietotni, kas viedtālrunī sagatavotu maršrutu ļaus demonstrēt uz auto skārienjūtīgā ekrāna.
„Trax” tiks aprīkots ar sešiem drošības gaisa spilveniem, elektronisko stabilitātes kontroli (ESC), kurā ietverta arī palīgsistēma kustības uzsākšanai slīpumā (HSA), pretizslīdēšanas kontrole (TC), bremžu pretbloķēšanas sistēma (ABS) ar elektronisko bremzēšanas spēka sadali. Automašīnās ar LT aprīkojuma līmeni būs iebūvēts arī piekabes stabilitātes asistents (TSA) un palīgsistēma braukšanai no kalna (HDC).
Jaunais „Chevrolet Trax” konkurēs ar tādiem jau labi zināmiem mazizmēra SUV kā „Nissan Juke”, „Suzuki SX4” un „Fiat Sedici”, kā arī tehnisko dvīni „Opel Mokka”, kas pirmizrādi piedzīvoja jau pavasarī Ženēvas autošovā. „Automedia Latvia” atgādina, ka jau pirms aptuveni pieciem gadiem „Chevrolet” nāca klajā ar neliela SUV konceptu „Trax Concept”, kam gan dizainiski ir maz līdzības ar sērijveida modeli. Piebildīsim, ka „Chevrolet” Eiropā oficiāli atgriezās 2005.gadā, pēc tam, kad „General Motors” pārņēma bankrotējušo korejiešu autoražotāju „Daewoo”.