Nākamajā gadā tirgū gaidāms ierodamies jaunās paaudzes B segmenta hečbeks „Mazda2”.
Pēc visa spriežot, japāņu ražotājs topošajam „Mazda2” par mērķauditoriju izvēlējies daiļā dzimuma pārstāves. „Mazda” Eiropas dizaina studijas vadītājs Pīters Bertvisls uzskata, ka pārlieku agresīvs, brutāls automobiļa izskats biedē pircējus, tādēļ topošais modelis tiek veidots vizuāli vieglāks, ar maigākām virsbūves līnijām.
„Mēs rēķināmies, ka nākamās paaudzes „Mazda2”, pateicoties savai pievilcīgajai ārienei, spēs iepatikties sievietēm, kas kļūs par šī modeļa galvenajām pircējām,” intervijā britu žurnālam „Autocar” izteicies Bertvisls.
Vairākos medijos jau izskanējusi pagaidām oficiāli neapstiprināta informācija, ka
topošais „Mazda2” tiek veidots uz saīsinātas krosovera „CX-5” platformas,
un automobilis būs nedaudz lielāks, taču vieglāks nekā aktuālais modelis. Nekādas tehniskas informācijas par topošo „Mazda” pilsētas hečbeku pagaidām nav.
Toties zināms, ka jaunais „Mazda2” tiks ražots ne tikai Japānā, bet arī „Mazda” filiālēs Taizemē, Ķīnā, Vjetnamā un nesen atvērtajā montāžas rūpnīcā Meksikā.