„Mini” kļuvis par ātrāko priekšpiedziņas auto Nirburgringā

Shirra_mini_2

Nē, „Renault” pagaidām var neuztraukties – viņu „Megane RS 275 Trophy-R” joprojām formāli pieder ātrākā priekšpiedziņas sērijveida automobiļa gods.

Jo patiesībā tas, kas nupat kā (14.10.) pārspējis sportiskās „Megane” Nirburgringas apļa laiku, nebūt nav standarta „Mini Cooper”. Taču rekords ir un paliek rekords. Un tātad – pagājušajā nedēļā par ātrāko priekšpiedziņas automobili „zaļajā ellē” ir kļuvis trīsdurvju „Schirra-Mini JCW GTS”. Vācu žurnāla „Sport Auto” testpilots Kristians Gebhards ar to Nirburgringas apli veica par 10 sekundēm ātrāk nekā pirms pāris mēnešiem franču autosportists Visents Beils spēja ar iepriekš pieminēto „Megane RS 275 Trophy-R”.

Jaunais rekords ir 7 minūtes un 44 sekundes.

Tiesa, vācu tūninga ateljē „Schirra Motoring” uzlabotais auto diezgan ievērojami atšķiras no sērijveida „Mini Cooper JCW”. Tas ir par 175 kg vieglāks, tātad sver 1005 kg. Mašīna ir aprīkota ar „KW” sporta amortizatoriem, „Drexler” pašbloķējošo diferenciāli, šosejas sacīkstēm domātām „Dunlop Direzza 03G” riepām. Un, protams, arī dzinējam ir veikti daži visai būtiski uzlabojumi, kas ļauj no 1,6 l turbomotora izspiest par 79 ZS vairāk nekā standarta versijā.

Būtībā šādu uzlaboto automobiļu kategorijā „Schirra-Mini JCW GTS” šobrīd ir pārspējis trīs gadus vecu rezultātu 7:58, kas piederēja citam ugunīgi karstam hečbekam „Raeder-Ford Focus RS”, kam zem motora pārsega bija apslēpts 363 ZS dzinējs.

Birkas: ,