Atzīmējot „Mini” 10 gadu jubileju ASV tirgū, 2011.gada janvārī Detroitas autošovā tika izrādīts kārtējais šī zīmola konceptautomobilis „Mini Paceman”. Jau šā gada 5.jūlijā „Mini” veceprezidents Kajs Seglers paziņoja, ka „Paceman” kļūs par septīto šī zīmola sērijveida modeli.
Par pirmo „Mini” zīmola SUV kļuva kopš 2011.gada pieejamais „Mini Countryman”, kas vienlaikus kļuva arī par pirmo piecdurvju modeli. Arī „Paceman” ir apvidus tipa automobilis, taču tam atkal ir tikai divas sānu durvis, jo
„Paceman” ir trīsdurvju kupejas stilā ieturēts auto, kas kļuvis par pirmo Premium pārstāvi apakšsegmentā SAC
jeb „Sports Activity Coupe” mazo apvidnieku vidū.
„Mini Paceman” ir četrvietīgs automobilis ar tikai „Mini” raksturīgu dizainu gan eksterjerā, gan interjerā. Sākumā „Paceman” paredzēti kopā četri benzīna un dīzeļa motori, kas piedāvā jaudu no 112 līdz pat 184 Zs.. Jaunais modelis nāk kā standarts ar pazeminātu sporta piekari un DSC (Dynamic Stability Control) sistēmu. „Paceman” ir elektrisks stūres pastiprinātājs ar standarta „Servotronic” funkciju, „McPherson” statņu priekšējo multi-link aizmugurējo piekari. ALL4 pilnpiedziņas sistēma paredzēta kā „Paceman” opcija.
„BMW” paspārnē atkal uzplaukušais „Mini” zīmols ik pa brīdim iepriecina ar kādu konceptautomobili. Kopš 2008.gada vien tādu ir bijuši veseli seši: „Mini Crossover” 2008.gada Parīzes auto izstādē, „Mini Coupe” 2009.gadā Frankfurtē, „Mini Beachcomber” 2010.gadā Detroitā, jau pieminētais „Paceman” un vēl 2011.gadā Ženēvā izrādītais „Mini Rocketman” un pagaidām pēdējais – šī gada Ženēvas auto izstādē demonstrētais „Mini Clubvan”, kas, sērijveida realizēšanas gadījumā, būs pirmais „Mini” komerciālais automobilis pēdējo 30 gadu laikā.