Franču ražotājs „Renault” turpina iepriecināt autosporta cienītājus. Tā nupat pirms Monako GP pirmās formulas sacīkšu trasē tika prezentēts sportiska hečbeka koncepts „Twin’Run”.
Mazais sportists veidots klasisko „Renault 5 Turbo” un „Clio V6” stilā. Tam ir vidū novietots dzinējs un aizmugurējo riteņu piedziņa. „Twin’Run” salonā aiz pilota sēdekļa atzveltnes ir iekārtots mazulim netipiski varens motors – 3,5 litru (320 ZS) V6, kāds tiek izmantots „Renault” sacīkšu automobilim „Megane Trophy” – komplektā ar „Sadev” divsajūgu sekvenciālo pārnesumkārbu. Šāds arsenāls ļauj 950 kg smagajam hečbekam no nulles līdz simtam paātrināties 4,5 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 250 km/h.
Lai automobili tik dinamiskā režīmā varētu droši kontrolēt, tas aprīkots ar paaugstinātas slīdes diferenciāli, „Ohlins” sporta amortizatoriem un pastiprinātiem (25 mm diametra) stabilizatoriem. Degvielas tvertne un bremžu hidraulika novietota priekšā zem „motora pārsega”, kā rezultātā svara sadalījums starp asīm ir 43/57.
Mašīnas pamatā ir cauruļu rāmis, bet virsbūve veidota no ar stikla šķiedru armēta poliestera, bet priekšējais antispārns, jumts, aizmugurējās ventilācijas atveres un riteņu arkas ir no oglekļšķiedras. Papildu aerodinamisko piespiedējspēku nodrošina cauri salonam un zem grīdas izvadīti speciāli gaisa kanāli.
Taču neba jau „Renault Twin’Run” radīts muskuļu demonstrācijai.
Tas domāts pavisam citam mērķim – koncepts ļauj nojaust kā izskatīsies nākamās paaudzes „Twingo”. Jau sen nav nekāds noslēpums, ka „Renault” pilsētas mazauto top uz vienas bāzes ar „Smart” jauno modeli, ko ražotājs pieteica ar prototipu „Forstars”.