Jau pērn tapa zināms, ka kulta automobiļa „Ford Mustang” sestā paaudze pirmoreiz tiks oficiāli tirgota arī Eiropā, bet šonedēļ (no 2.oktobra) Parīzes autoizstādē jaunais „Mustang” piedzīvoja savu Eiropas pirmizrādi. „Mustang” kupejas un kabrioleta tirdzniecība pirmo reizi modeļa 50 gadu pastāvēšanas vēsturē Eiropā tiks uzsākta 2015. gadā.
Jaunais „Mustang” būs pieejams ar virkni uzlabotiem dzinējiem un manuālajām vai automātiskajām transmisijām.
Līdz ar jauno 2,3 litru EcoBoost dzinēju „Mustang” klāstā nu ir pieejama arī turbopūte. Šis EcoBoost dzinējs esot radīts īpaši tiem „Mustang” cienītājiem, kuriem svarīga izcila veiktspēja līdztekus degvielas ekonomijai. Eiropā pieejamajai EcoBoost versijai ir 314 Zs jauda un 434 Nm griezes moments. Šis ir pirmais „Ford” dzinējs, kurā izmantots zemas inerces dalītais turbokompresors, kas ļauj ātrāk nodrošināt papildu jaudu, vienlaikus nodrošinot mazāku izmešu daudzumu un degvielas patēriņu.
„Mustang” dzinēju klāsts, protams, nebūtu pilnīgs, ja tajā nebūtu 8 cilindru dzinēja.
Arī 5,0 litru V8 dzinēja (420 Zs un 529 Nm) jaunajai paaudzei ir veikta virkne dažādu uzlabojumu un arī šī spēkstacija Eiropas pircējiem, šķiet, liegta nebūs.
Jaunajam „Ford Mustang” ir jauna priekšējā un aizmugurējā piekare. Gan 2,3 litru EcoBoost dzinēja, gan V8 dzinēja „Mustang GT” modeļī kopā ar standartaprīkojumā pieejamajiem 19 collu diskiem ir iekļauti arī atbilstoši bremžu komplekti.
Jaunais „Mustang” ir viens no pirmajiem modeļiem Eiropā, kas aprīkots ar SYNC 2 multimediju sistēmu, kas ietver krāsainu augstas izšķirtspējas 8 collu skārienjūtīgu ekrānu un uzlabotu balss vadības sistēmu, kas atvieglo piekļuvi audiosistēmai, navigācijas sistēmai, klimata kontrolei un savietojamiem mobilajiem tālruņiem.
Kopš „Mustang” laišanas tirdzniecībā 1964.gadā ir pārdoti vairāk nekā deviņi miljoni šī modeļa automobiļi.