Kompānija „Ford” ir paziņojusi par pirmo 500 Eiropas specifikācijas „Mustang” tirdzniecības startu.
Pirmie pieteikumi no klientiem tiks pieņemti, sākot no 24. maija, turklāt mārketinga aktivitātes plānots uzsākt šajā dienā ar UEFA Čempionu Līgas fināla spēli, kas norisināsies Lisabonā. Atgādināsim, ka tajā tiksies divi Madrides (Spānijas) klubi – „Real” un „Atletico”.
Šāds reklāmas kampaņas sākums nav pārsteigums, jo „Ford” jau izsenis sadarbojas ar Starptautisko Futbola federāciju, un
Čempionu Līgas finālspēlei ir paredzama nudien apjomīga auditorija.
Sākotnēji Eiropā tiks prezentēta „Mustang” kupejas versija spilgti sarkanā krāsā un kabriolets metāliski sudrabainā tonī. Abiem būs melnas ādas salona apdare, priekšējo sēdekļu apsilde un ventilācija, GPS un 19-collīgi vieglmetāla diski.
Jau ziņots, ka Eiropas specifikācijā „Mustang” tiks aprīkots ar 2,3 l „EcoBoost” turbomotoru, kas attīsta 309 Zs un 407 Nm. Bez tam piedāvājumā ir arī topversija ar pieclitrīgu V8 ar 426 ZS un 529 Nm.
„Ford of Europe” mārketinga viceprezidents Roilands de Vārds ir paziņojis, ka „Mustang” ierašanās Eiropā ir notikums, kas pelnījis lielo skatuvi. Pirmo automobiļu tirdzniecība Čempionu Līgas finālspēles laikā nodrošinās leģendārajam „Ford” modelim visaptverošu publicitāti.