“Nissan GT-R” jau tā pieder elitārai un, nebaidīsimies šī vārda, leģendārai īpaši sportisku automobiļu saimei, taču japāņu ražotājs, sekojot pēdējā laika pašu ieviestajai Nismo modei, arī šo sportistu apveltījis ar vēl izaicinošāko versiju „Nismo”, kas raksturo jaunās „Nissan” modeļu paaudzes īpašas spējas, ziņo ražotāja preses dienests.
„Nissan GT-R” jau ir pazīstams kā viens no rezultatīvākajiem savas klases superautomobiļiem, bet tagad „Nissan”, izmantojot kompānijas autosporta speciālistu sacīkšu pieredzi, radījuši jaunākā 2014.gada „Nissan GT-R” versiju „Nismo”, kas pārspēj pamatmodeli.
„GTR Nismo” ir vēl vairāk pieslīpēta aerodinamika, modificēta piekare un piedziņa, kas ļāvusi sakāpināt jaudu līdz 600 Zs, standarta versijas 545 Zs vietā.
„GT-R Nismo” Japānā būs pieejams jau nākamā gada februārī, bet vēlāk nonāks arī Eiropā. Savukārt 2014.gada standarta „GT-R” pārdošanā (vispirms Japānā) nonāks jau 2.decembrī.
Auto 3,8 litru V6 VR38DETT dzinējs nodrošina 652 Nm maksimālo griezi un spēka agregātam izmantoti jaunākie turbokompresori, kādus fakstiski lieto „GT3″ klases salonmašīnu autosacensībās. Savukārt piekares atsperes un pēc pasūtījuma izstrādātie Bilstein DampTronic amortizatori gan priekšējai, gan aizmugures piekarei ir īpaši noregulēti, lai nodrošinātu maksimāli labu saķeri un atsaucīgu vadāmību pat visizaicinošākajos sacensību apstākļos. Piekarei elektroniski iestatāmi trīs režīmi – „Comfort”, „Normal” un sacīkšu trasēm – „R” režīms.
Priekšējais bamperis, dzinēja pārsega josla un oglekļa aizmugures spoileris uzlabo „GTR Nismo” piespiedējspēku, pazeminot smaguma centru un radot papildu 100 kg (pie 300 km/h) piespiedējspēku salīdzinājumā ar tikko uzlaboto 2014.gada „GT-R” standarta modeli.
„GT-R” jau bez piebildes „Nismo” nodrošina ieskrējiennu līdz 100 km/h nieka 2,9 sekundēs, bet par „Nismo” analogu varējumu, kam jābūt ātrākam, precīza informācija pagaidām netiek sniegta.