Pēdējā gada laikā japāņu autoražotājs „Nissan” klajā laidis vairāk kā 10 jaunus produktus un ir iznācis, ka teju viss ‘pulveris izšauts’ pirms nozīmīgā Parīzes autošova. Taču pietaupīta tikusi nesen klajā nākušā C segmenta hečbeka „Pulsar” kaislīgākā modifikācija. Parīzē debitē „Pulsar Nismo”, kas apliecina, ka „Nissan” ikvienam savam modelim gatavs piedāvāt tā dēvēto ‘karsto versiju’.
„Pulsar Nismo” inficēts ar to pašu autosporta DNS, kas vieno visu „Nismo”
produktu līniju – ierindas modeļiem liegtu jaudu, sportiskāku uzvedību un izaicinošāku dizainu.
Lai arī izstādē „Pulsar Nismo” izlikts kā konceptautomobilis, maz šaubu, ka tam drīz būs sērijveida statuss.
„Nissan” ‘karstais hečbeks’ aprīkots ar DIG-T 190 benzīna turbodzinēju un jau apzīmējums norāda, ka pieejamā jauda ir 190 Zs, kas komplektā ar parastajā versijām nepieejamiem balstiekārtas un stūres mehānisma regulējumiem šim auto piešķir sportisku un dinamisku „odziņu”.
Plus vēl, protams, „Nismo” saimei raksturīgie ārišķīgie un salona uzlabojumi, kas ikvienu šīs sērijas automobili ļauj nekļūdīgi atšķirt no citiem modeļa eksemplāriem.
Papildus tam „Nissan” Parīzē demonstrē atjaunoto ielas sporta automobiļa 370Z ekstrēmāko versiju „370Z Nismo”, kā arī pilnībā ražošanai sagatavotu krosovera „Juke Nismo” vēl ekstrēmāku versiju „Juke Nismo RS” ar 218 Zs jaudu un ar virkni tehnoloģijām un stila jaunumiem, kas sniedz vēl koncentrētāku braucienu.
„Nissan” vēlmi un kaislību mainīt to, kā automobiļi tiek izgudroti, konstruēti un lietoti, vēl vairāk izceļ divi koncepautomobiļi „IDx Freeflow” un „IDx Nismo”. Abi Parīzē piedzīvo pirmizrādes Eiropā un izstrādāti, izmantojot līdzradīšanas pieeju, kas ļauj patērētājiem piedalīties dizaina izveides procesā. Tos ir izstrādājusi un tie ir paredzēti ‘digitālajai’ paaudzei, kas dzimusi pēc 1990. Gada, sacīts kompānijas paziņojumā.