Japāņu inženieri pēta iespējas nākamās paaudzes „Nissan GT-R” aprīkot ar modernu hibrīddzinēju.
Tas ļaus „Nissan” sportistam ievērojami samazināt degvielas patēriņu un attiecīgi arī CO2 izmešus, ko prasa aktuālās ekoloģiskās normas. Kā vēsta amerikāņu žurnāls „Motor Trend”, „GT-R” tiek pielāgots tāds pats spēka agregāts kā konceptautomobilim „Infinity Essence”. Tā
hibrīdtandēmā apvienots 3,7 l V6 benzīna motors ar 440 ZS un elektromotors, kas attīsta 120 kW jaudu.
Šādas spēkstacijas prognozētais vidējais degvielas patēriņš ir 8,6 l/100 km. Tā obligātā aprīkojuma sarakstā ietilpst „Start & Stop” sistēma un elektronika, kas mazas slodzes apstākļos atslēdz pusi no iekšdedzes dzinēja cilindriem.
Jau izskanējusi informācija, ka topošais „GT-R” formas un proporciju ziņā būs līdzīgs aktuālajam modelim, vienīgi silueta līnijas varētu kļūt mazliet maigākas, plūdenākas, kas ļaus uzlabot automobiļa aerodinamiku un līdz ar to arī ekoloģiskos parametrus.
Nākamās paaudzes „Nissan GT-R” plānots laist klajā 2017. gadā.