“Nissan” pozīcijas Eiropas tirgos pērn nostiprinājis pateicoties pieprasījumam pēc krosoveriem

Nissan

Kompānija “Nissan” ziņo, ka 2012.gadā Eiropā sasniegta rekordliela tirgus daļa – 3,9% (+0,1% salīdzinājumā ar 2011.g.) no kopējā pārdoto auto skaita. Rekords sasniegts, pārdodot 665 756 automobiļus, kas gan ir mazāk nekā gadu iepriekš, kad “Nissan” pārdeva par 18 057 auto vairāk, taču procentuāli savu tirgus daļu šis Japānas autoražotājs palielinājis, neskatoties uz to, ka pērn Eiropas automobiļu tirgū kopumā bija vērojama jūtama lejupslīde.

Ražotājs norāda, ka investīcijas “Nissan” galvenajos tirgos, tostarp Lielbritānijā un Krievijā, atmaksājušās, jo šajās valstīs “Nissan” pieaugums salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir attiecīgi 10% un 11%.

“Nissan” spēkratu pārdošanas pieaugums vērojams arī citās Eiropas valstīs. Jau otro gadu pēc kārtas “Nissan” ir pārdotākais Āzijas automobiļu zīmols Spānijā ar vēsturisku tirgus daļu – 5,2%. Kopumā 22 Eiropas valstīs 2012.gadā uzrādīts tirgus daļas pieaugums.

Tirgus daļas palielināšanu veicinājis nemainīgi augsts pieprasījums pēc krosovera “Qashqai”, kas 2012.gadā veidoja trešdaļu no “Nissan” kopējā pārdošanas apjoma ar 250 578 pārdotiem automobiļiem.

Tirgus daļas pieaugumu pērn veicināja arī “Nissan Juke”, jo šī krosovera pārdošanas apjoms pieauga par 13%.

„Aizvadītais bija tiešām grūts gads, taču mēs lepojamies ar pārdošanas rezultātiem Baltijas valstīs. Latvijā pieaudzis gan pārdošanas apjoms, gan tirgus daļa, Igaunijā pārdošanas apjoms. “Nissan Juke” kļuva par otro populārāko pasažieru automobili Latvijā, bet divi mūsu modeļi iekļuva Baltijas pasažieru automobiļu TOP 10 – “Qashqai” 2. vietā (pēc “VW Golf” vai “Toyota Avensis” atkarībā no valsts) un “Juke” 8. vietā. Arī korporatīvajā pārdošanā gads bija ļoti veiksmīgs – 62 “Nissan NV200” nodoti Lietuvas policijai, 22 “Primastar” – Rīgas pašvaldības policijai,” stāsta “Nissan Nordic Europe” Baltijas valstu vadītājs Marguss Miks.

Nissan Qashqai

Birkas: