Ikgadējā konkursā „Engine of the Year” uzvaru absolūtajā vērtējumā atkārtoti izcīnījis „Ford” litrīgais trīscilindru turbomotors „EcoBoost”.
Jau pērn „Ford 1.0 EcoBoost” izpelnījās visaugstāko atzinību. Šogad 87 autoritatīvu spēkratu mediju (no 35 valstīm) pārstāvju žūrijas balsojumā tas nopelnīja 401 punktu.
Tas ir augstākais vērtējums konkursa „Engine of the Year” vēsturē.
Atgādināsim, ka ar litrīgo „EcoBoost” dzinēju tiek aprīkoti „Ford Fiesta”, „Focus”, „B-Max”, „C-Max”, „Grand C-Max”, bet drīzumā to iegūs arī „Transit Connect”, „Transit Courier”, „Tourneo Connect”, „EcoSport” un „Mondeo”.
Konkursa „Engine of the Year 2013” uzvarētāji:
- Gada Dzinējs – „Ford 1.0 Eco Boost”
- Labākais jaunais dzinējs – „VW 1.4 TSI ACT”
- Labākais „zaļais” dzinējs – „Fiat Turbo CNG” 875 cm3/80 ZS
- Labākais augstas veiktspējas dzinējs – „Ferrari” 6,3 l V12 (740 ZS)
- Labākais ar darba tilpumu līdz 1 litram – „Ford 1.0 Eco Boost”
- 1–1,4 l – „VW 1.4 TSI TwinCharger”
- 1,4–1,8 l – „BMW/PSA 1.6 Twin Power”
- 1,8–2,0 l – „BMW 2.0 Twin Turbo”
- 2,0–2,5 l – „Audi 2.5 TFSI”
- 2,5–3,0 l – „Porsche 2.7 DI”
- 3,0–4,0 l – „McLaren 3.8 TwinTurbo”
- virs 4,0 l – „Ferrari” 6,3 l V12