„Opel Adam” – pilsētas auto ar vislielākajām individualizācijas iespējām?

Opel-Adam_2013_800x600_wallpaper_39

Kopš 2000.gada A segmenta (aptuveni 3,70 metru garums) automašīnu pārdošanas apjoms Eiropā ir pieaudzis par aptuveni 30%, bet B segmenta auto (aptuveni 4,00 metru garums) par vairāk nekā par 110%. Tikai 2011.gadā vien reģistrēti gandrīz 630 000 šādu automobiļu, bet 2008.gadā salīdzinājumam tādu bija vien 450 000.

Tirgzinības eksperti prognozējot, ka uz dzīvesstila uzsvēršanu orientētu mazauto noiets Eiropā turpmāko gadu laikā pieaugšot vēl vairāk. Jaunais mazauto „Opel Adam”, kas tirdzniecībā nonāks jau nākamā gada sākumā, ir tieši tāds auto. Turklāt „Opel” uzsver, ka „Adam” būšot modelis ar vislielākajām individualizācijas iespējām. Tas nozīmē, ka

„Opel” mazauto grasās pārtrumpot tādus ar atšķirīgu krāsojumu, uzlīmēm un citādiem individuāliem izskaistinājumiem apveltītus modeļus, kā „Mini” un „Fiat 500”.

Īpaši augsts pieprasījums pēc mazauto ir Itālijā, kas varētu kļūt arī par „Opel Adam” lielāko tirgu. Ražotājs prognozē, ka citi galvenie tirgi būs Vācija, Apvienotā Karaliste, Francija un Nīderlande. Bāzes modeļa ar 70 Zs 1,2 litru benzīna dzinēju cena būs 11 500 eiro (Vācijā ieteicamā mazumtirdzniecības cena ar PVN). . „Opel” uzsver, ka „Adam” būs gandrīz neierobežots pielāgošanas potenciāls potenciālo pircēju vēlmēm. Turklāt modernās tehnoloģijas un plašās individualizācijas iespējas būs lēti pieejamas. Piemēram, „IntelliLink” informācijas un izklaides sistēma pieejama par tikai papildus 300 eiro, savukārt zvaigžņota jumta apdare, kuru izgaismo 64 LED gaismas, tā radot zvaigžņu pilnas debess nakts iespaidu, maksā vien 380 eiro.

„„Opel Adam” iemieso modernu, urbanizētu jaunību un ienes nepārspējamu brīvības sajūtu uz ielas. Tas ir jautrs, var tikt individualizēts kā neviens cits automobilis un ietver prieka pilnas veiklības maisījumu. „Adam” noteikti ir īstais auto priekš jauniem un sirdīs jauniem autovadītājiem,” cenšas pārliecināt „Opel” valdes priekšsēdētāja vietnieks Tomass Sedrans (Thomas Sedran).

„Opel” paredz, ka 80% „Adam” pircēju būs privātpersonas, bet aptuveni 20% no pārdošanas apjoma paredzēts gūt autoparka un komerciālajos sektoros. „Opel” uzsver arī to, ka „Adam” ir izstrādāts tehnikas attīstības centrā, Riselsheimā un arī ražots tikšot Vācijā – Eizenahas rūpnīcā. Tātad pilnībā „Made in Germany”. Ja interesē, apciemojiet arī vietējos „Opel” pārstāvjus Latvijā, jo asūtījumu pieņemšana uz „Opel Adam” norit jau no septembra.

„Adam” turpina „Opel” jaunās modeļu līnijas ofensīvu. Kopš 2008. gada „Opel” ir pilnībā pārveidojuši savu modeļu klāstu, sākot ar flagmani „Insignia”, turpinot ar saviem lielākā apjoma modeļiem („Astra” plejāde) un atverot jaunus tirgus segmentus ar elektrisko „Ampera”, mazo SUV „Mokka” un drīzumā ar kabrioletu „Cascada”.

Birkas: , ,