„Opel” atklāj vairāk par konceptauto „Monza”

Opel-Monza_Concept_2013 01

Jau pirms drīzumā gaidāmās Frankfurtes autoizstādes (12.-22.septembris) „Opel” publiskojis plašāku informāciju par jauno konceptauto „Monza”, uzsverot, ka tas parāda, kāda būs „Opel” automobiļu nākotne.

Viegls, atlētisks izskats no ārpuses, unikāla projekciju tehnoloģija iekšpusē apvienojumā ar specifiskiem tīkla savienojumiem un modulāru dizainu, kas ļauj izmantot ilgtspējīgas piedziņas sistēmas. „Opel Monza” koncepts ir kā stilīga, moderna efektivitāte uz četriem riteņiem. Tas ir paraugs, kam centīsies līdzināties nākamā „Opel” sērijveida automobiļu paaudze, uzsvērts kompānijas paziņojumā.

Savienojamību demonstrē revolucionārā LED projekcijas tehnoloģija instrumentiem un instrumentu displejiem. Efektivitāte tiek nodrošināta daudzējādi: ar vieglas virsbūves dizainu, optimālu salona telpas izmantojumu un modernām motoru tehnoloģijām.

„Monza” koncepts balstās uz dažādu ikdienā izmantojamo automobiļu elektrifikācijas iespēju palielināšanu.

4,69 m garā četrvietīgā „Monza” konceptauto skulpturālās virsmas ir veidotas, iedvesmojoties no okeāna viļņiem, kas skalojas pret krastu. Virsbūves sānu konstrukcija ļauj aizmugures un priekšējiem pasažieriem viegli iekāpt un izkāpt no salona, vienlaicīgi izceļot sportiskās aizmugurējās riteņu arkas, kas ir tikpat platas kā priekšējās. Par spīti sportiskajam izskatam un zemajam siluetam ar tikai 1,31 m augstumu, bagāžnieks ir ļoti ietilpīgs (500 litri), bet pasažieru galvām netrūks vietas, jo visa salona struktūra ir par 15 centimetriem zemāka nekā parastajiem modeļiem. Patiesībā „Monza” salons ir tikpat plašs kā vidējās klases automobilī, norāda „Opel”.

Efektivitāte un savienojamība ir galvenais izstrādes virziens ar skatu uz nākamās paaudzes „Opel” modeļiem. Moderna LED projekcijas tehnoloģija nodrošina, ka vadītājs vairs neredzēs ierastos atsevišķos monitorus, uz kuriem parādīta dažāda informācija, to vietā viņš skatīsies uz plašu, skulpturālu priekšējo paneli, kas sniedzas no vienām durvīm līdz otrām, un kas tiek izmantots kā viena projekcijas virsma.

Opel-Monza_Concept_2013 07

„Monza” koncepts ir balstīts uz modulāru principu, kas pieļauj vislielāko brīvību, izvēloties piedziņas sistēmu. Pieļaujama plaša izvēle no piedziņas agregātu klāsta, kas balstīti uz arvien pieaugošo automobiļu elektrifikācijas tendenci. „Monza” konceptam inženieri izvēlējās elektrisko piedziņu ar CNG (Compressed Natural Gas) saspiestās dabasgāzes distances pagarinātāju – „Ampera” tehnoloģijas nākamā attīstības fāze. Jaunākās paaudzes trīscilindru 1.0 SIDI turbo dzinējs – kas arīdzan piedzīvos savu pirmizrādi Frankfurtes autoizstādē – uzņemsies distances pagarinātāja lomu, taču šoreiz nevis ar benzīnu, bet gan dabasgāzi, tādējādi vēl vairāk uzlabojot automašīnas CO2 rādītājus. Ar savu revolucionāro pieeju „Opel” turpina apvienot elektriskās piedziņas potenciālu ar iekšdedzes dzinēja priekšrocībām.

Atgādināsim, ka automobilis ar nosaukumu „Opel Monza” Frankfurtes auto izstādē tika izrādīts jau tālajā 1977.gadā. Iepriekšējā „Monza” kupeja tika ražota līdz 1986.gadam.

Birkas: