Papildus jau ierastajām benzīna un dīzeļdegvielas versijām, tagad ir pieejams arī mazā apvidus auto „Opel Mokka” sašķidrinātās gāzes piedziņas variants. „Mokka 1,4 LPG” ir veidots, lai savas darbības pamatā izmantotu gāzi, taču var darboties arī ar benzīnu.
Izmantojot LPG režīmu, 140 ZS dzinējs kombinētajā ciklā patērē 7,7 litrus gāzes uz 100 kilometriem un izdala vien 124 g/km CO2. Videi draudzīgais „Mokka LPG” jau šobrīd atbilst nākotnes Euro 6 standartiem, pauž ražotājs. Salīdzinot ar tādu pašu benzīna dzinēju, „Mokka 1,4 LPG” degvielas izmaksas esot par 50% zemākas.
„Mokka LPG” ražotāja rekomendētā cena Baltijas tirgiem ir sākot no 20 263 eiro.
Sašķidrinātās gāzes dzinēja ieviešana „Mokka” modeļu piedāvājumā ir daļa no stratēģijas, kuras pamatā ir LPG varianta pieejamības nodrošināšana pēc iespējas plašākam klientu lokam. Tagad tas ir pieejams 11 „Opel” modeļos – „Insignia” (četru un piecdurvju sedanos, Sports Tourer), „Astra” (piecdurvju versijās un Sports Tourer), „Corsa” (trīs un piecdurvju versijās), „Adam”, „Meriva”, „Zafira Tourer” un tagad arī „Mokka”.
1,4 Turbo 140 ZS LPG darbojas divu degvielu režīmā. LPG tvertnes tilpums ir 34 litri, bet benzīna – 53. Divu degvielu režīmā ir iespējams veikt līdz pat 1300 km. LPG tvertne ir integrēta aizmugurē esošajā rezerves riteņa nišā, nodrošinot to, ka tiek saglabāta pilna bagāžas nodalījuma platība. Nospiežot vienu pogu, vadītājs viegli var pārslēgt LPG un benzīna izmantošanas režīmus.
Plānots, ka LPG modeļa lielākais un galvenais tirgus būs Itālija, bet tai sekos pārējās vadošās pārdošanas valstis, piemēram, Vācija. Ražotāja ieteiktā cena Baltijas tirgiem liecina, ka „Mokka LPG” būs pieejams arī Latvijā, taču pagaidām nav zināms īsti kad.