Otrais franču-japāņu trīnīšu metiens

Ženēvas autoizstādē pirmizrādi piedzīvos pilsētas mazauto trīnīši „Citroen C1”, „Peugeot 107” un „Toyota Aygo”.

Tāpat kā iepriekšējā paaudzē arī tagad šī trijotne joprojām ir franču un japāņu kopprodukts. Tīri tehniski tas viens automobilis, kas ražošanas procesā tiek izgatavots ar trīs atšķirīgām „korporatīvajām sejām”.

„Citroen” pagaidām nav papūlējies palepoties ar savu topošo mazuli, turpretim otrs „PSA” zīmols – „Peugeot” – pirms pāris dienām nodeva atklātībai vairākas jaunās paaudzes „107” bildes.

Savukārt japāņu partneris „Toyota” cenšas saglabāt intrigu līdz modeļa pirmizrādei.

Tas parādījis tikai gaismu un ēnu spēles, kurās redzama vienīgi mazā hečbeka purna daļa. Ne viens vien autoritatīvs interneta medijs, gribot paspīdēt ar viedokli, jau pasteidzies uzsvērt, ka „Aygo” būs pilnībā izmainīta „fasāde” – jauna radiatora reste, citādi lukturi u.tml. Apskaužama vērība un nudien ģeniāls secinājums! Varētu padomāt, ka autobūves vēsturē ir bijis kāds gadījums, kad tiek laists klajā jauns modelis ar vecā modeļa „seju”…

Peugeot-108_2015_02

Kā liecina „Peugeot” izplatītā informācija, jaunais „107” būs pieejams gan ar trīs, gan piecu durvju virsbūvi un pēc laika mazauto saime tiks papildināta arī ar kabrioleta versiju. Mazā hečbeka pašmasa būs 840 kg. Automobiļa aprīkojumā paredzēti divi kompakti trīscilindru dzinēji – 1,0 l/68 ZS un 1,2 l/82 ZS – komplektā ar piecpakāpju mehānisko pārnesumkārbu, bet komforta cienītāji par papildu samaksu varēs iegādāties komplektāciju ar „pusautomātisko” robotizēto transmisiju.

Jādomā, ka „Citroen” un „Toyota” mazuļi iegūs līdzīgu tehnisko pildījumu.