Jaunās stratēģijas ietvaros „General Motors” veicis Eiropas apakšvienības restrukturizāciju un pat nomainījis tās nosaukumu.
„GM” Eiropas nodaļa turpmāk sauksies „Opel Group”. Tās vadītājs būs „Opel” direktoru padomes priekšsēdētājs Karls Tomass Noimans, bet galvenais birojs joprojām bāzēsies Riselsheimā, Vācijā.
„Opel Group” nodarbosies ar „GM” Eiropas finansu operācijām un mārketingu. Kā izrādās, šī apakšvienība nestrādās tikai ar zīmoliem, kas ir pārstāvēti šajā okeāna krastā. Tās rūpju sfērā būs arī „Buick” modeļu („Opel” dubultnieku) ražošana ASV un Austrālijas tirgum.
Sakarā ar „Chevrolet” aiziešanu no Eiropas nekādu jaunumu nav.
Kā apliecinājis „GM” direktoru padomes priekšsēdētāja vietnieks Stīvs Girskis, tā vietā, lai izmisīgi censtos bīdīt vairākus savstarpēji konkurējošus zīmolus, koncerna vadība nolēmusi veltīt vairāk uzmanības „Opel/Vauxhall” marku attīstībai. Atgādināsim, ka laika posmā līdz 2016. gadam „GM” plānojuši ieguldīt „Opel” attīstībā aptuveni četrus miljardus eiro. Šīs investīcijas paredzētas modeļu gammas paplašināšanai, turklāt kompānija sola izgatavot 13 jaunus dzinējus.