Līdzīgi kā citi svaigākie „Renault” modeļi, pēc tā saucamā feislifta arī „Mégane” dizains ir ieturēts franču ražotāja jaunajā korporatīvajā stilistikā. Gan hečbeks, gan kupeja, kā arī universālis „Grandtour” aprīkots ar jaunu buferi, kam citādas gaisa plūsmas atveres, un visām trim modifikācijām identisku motora pārsegu.
Uz falšrestes melnā fona vienlīdz izceļas palielinātais „Renault” logotips, bet jaunie elipsveida priekšējie lukturi tagad papildināti ar LED dienas gaitas lampām. Papildus dizainam kupejas versija tagad ir pieejama arī ar 220 Zs vērtu 2,0 litru benzīna turbokrompresora dzinēju.
Atjaunotā „Mégane” klāsta sākumcena Latvijā ir no 15 925 eiro.
Vienlaikus izskatu pamanījusi arī „Megane” sporta versija R.S. (Renault Sport). Ar 2.0 T Renault Sport 265 dzinēju aprīkotās automašīnas komplektācijā ietilpst arī modificēta priekšējā piekare ar neatkarīgu šarnīrsviru, bet šasijai kopumā ir elektroniski maināmi darbības parametri. Ir iespēja izvēlēties starp Sport vai Cup režīmu, kas abi atšķiras ar pēc īpašībām.
Izmantojot Sport režīmu, 2.0 T Renault Sport 265 gzinējs attīsta 265 Zs jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un 360 Nm lielu griezes momentu pie 3000 apgriezieniem minūtē. Turklāt tas noregulēts, lai radītu sportisku akustisko baudījumu.
Jau iepriekš „Megane R.S.” bija jestrs un tīkams delveris un gan jau šīs īpašības nav zaudējis. Turklāt cena uz vācu sportiskāko konkurentu fona ir pievilcīga – 28 780 eiro.