Pēc 25 gadiem atdzimis „NSX”

Acura-NSX_2016_1024x768_wallpaper_01

„Honda” ir radījusi turpinājumu „NSX” leģendai – spilgti sarkani krāsotā „Acura” superauto jaunās paaudzes pirmizrāde kļuva par vienu no galvenajiem notikumiem Detroitas autoizstādē.

Acura-NSX_2016_1024x768_wallpaper_05

Jaunās „Acura NSX” pamatā ir rāmja konstrukcija, kurā līdzīgās proporcijās kombinētas alumīnija, tērauda šķiedras daļas, bet auto grīda izgatavota no oglekļa šķiedras. Savukārt kompozītmateriālu virsbūves paneļi tapuši, izmantojot īpašu liešanas tehnoloģiju.

Acura-NSX_2016_1024x768_wallpaper_08

Japāņu superkupejas bāzes garums ir 2630 mm, virsbūves kopējais garums – 4470 mm, platums – 1940 mm, bet augstums tikai 1215 mm, proti, sērijveida modelis iznācis lielāks (par 80 mm garāks, par 25 mm platāks un par 15 mm augstāks) nekā 2013. gadā prezentētais „NSX” prototips.

Acura-NSX_2016_1024x768_wallpaper_03

„Acura NSX” aprīkojumā ir inovatīva hibrīdsistēma, kurā darbojas auto vidū novietots V6 motors ar divām turbīnām, deviņu pakāpju robotizētā divsajūgu pārnesumkārba un trīs elektromotori. Viens no tiem iekārtots starp iekšdedzes dzinēju un transmisiju. Tas darbojas gan kā starteris, gan ģenerators, asistē ne tikai paātrināšanās un bremzēšanas laikā, bet arī pārnesumu pārslēgšanas brīdī. Abi pārējie elektromotori atrodas auto priekšpusē, un katrs atbild par sava riteņa piedziņu. Optimālu saķeri un vilkmes sadalījumu starp riteņiem organizē „Sport Hybrid Super-Handling All Wheel Drive” elektroniskā sistēma.

Acura-NSX_2016_1024x768_wallpaper_0e

Lai arī auto ir atklāts, pagaidām nav nekādas oficiālas informācijas par tā veiktspējas parametriem.

Tiesa, „NSX” projekta vadītājs Teds Klauss ir atklājis, ka viņa lolojums attīsta vairāk par 550 ZS jaudu, un „Honda” supersportista konkurentiem uzskatāmi „Porsche 911 Turbo”, „Ferrari 458 Italia” un „Audi R8”.

Acura-NSX_2016_1024x768_wallpaper_04

Birkas: