„Peugeot 301” iegūst aprīkojumā „robotu”

Peugeot_301

Franču autoražotājs „Peugeot” ziņo, ka arī budžeta modelim „301” būs pieejama „Efficient Tronic Gearbox” (ETG) robotizētā piecpakāpju pārnesumkārba.

Ar „robotu” tiks komplektēts ekonomiskākais no „Peugeot” spēka agregātiem – trīscilindru 1,2 l/72 ZS benzīna dzinējs.

Kā uzsver ražotāja pārstāvji, ka „ETG” transmisija – tā jau kādu laiku ir pieejama mazajam hečbekam „208” – ir simtprocentīgi „PSA” inženieru radīts agregāts. Tās izstrādē izmantotas vismodernākās tehnoloģijas, kas ļauj sasniegt maksimālu darbības efektivitāti. „Robotam” ir raksturīgas visas automātiskās pārnesumkārbas priekšrocības, bet tā ļauj samazināt dzinēja degvielas patēriņu. Konkrēti 1,2 l dzinējam „Peugeot” sola 5,1 l/100 km, kas ir labākais rādītājs B klases segmenta sedaniem ar benzīna dzinēju.

Tiesa, klientiem jārēķinās, ka

„ETG” nav divsajūgu „robots” kā „Volkswagen DSG” vai „Ford PowerShift”,

bet modernizēta, taču patiesībā no modes jau izgājusi robotizētā transmisija ar vienu sajūga disku, tādēļ tā nespēs nodrošināt pieminētajiem sāncenšiem raksturīgo vieglo un komfortablo darbību.

Birkas: