Kompānijas „Peugeot” vadība uzskata, ka dārgāku automobiļu segmentu apgūšana ļaus atjaunot biznesa rentabilitāti.
Atgādināsim, ka pagājušo gadu franču koncerns „PSA Peugeot Citroen” beidza ar piecu miljardu eiro zaudējumiem, un šobrīd mārketinga speciālistiem jāmeklē visi iespējamie līdzekļi, lai atrisinātu problemātisko situāciju.
„Tikai 15% pārdoto „Peugeot 208” ir bāzes komplektācijā, turpretim maksimāli nokomplektēti automobiļi sastāda 35% no visas šī modeļa realizācijas,” atklāj viens no „Peugeot” vadošajiem menedžeriem Maksims Pikā. Mazais hečbeks „208” ir šobrīd absolūti populārākais „PSA” modelis un ceturtais pārdotākais modelis Eiropā.
Tādējādi loģiski, ka vairāk iespējams nopelnīt, kārdinot pircējus ar dažādiem atraktīviem piedāvājumiem un jaunām opcijām tieši šajā dārgajā galā.
Lielas cerības ražotājs saista arī ar mazuļa sportisko versiju „Peugeot 208 GTi”.
Pikā uzskata, ka līdzīga situācija veidojas un to līdzīgi būs jārisina arī ar jauno krosoveru „Peugeot 2008”.