„Peugeot” rāda „308” muskuļus

Oktobra sākumā Parīzes autoizstādē „Peugeot” izrādīs dižpārdokļa „308” sportisko modifikāciju ar indeksu „GT”.

„308 GT” būs gan ar hečbeka, gan ar universāla virsbūvi. No standarta modeļa tas atšķiras ne tikai tehniski bet arī vizuāli. Pirmkārt, auto ir modificēts priekšdaļas noformējums. Galvenās izmaiņas skārušas radiatora režģi un logotipa novietojumu. Proti, hromētā lauva vairs neatrodas uz motora pārsega malas, bet atkal nonākusi radiatora restes vidū. Galveno gaismu starmešos klasiskās halogēnu spuldzes nomainījuši LED bloki, ko veido 62 diožu elementi. Savukārt pagrieziena rādītāji „GT” ir novietoti priekšējā buferī virs sānu gaisa ieplūdes atverēm. Turklāt tās nav vienkārši lampiņas, bet, kā liecina ražotāja izplatītā informācija, lampiņu virtene, kas iedegas pakāpeniski – no mašīnas vidus virzienā uz sāniem.

Peugeot_308_gt_2

Tehnisko uzlabojumu jomā galvenās izmaiņas ir skārušas balstiekārtu. Tā priekšā pazemināta par 7 mm un aizmugurē par 10 mm. Uzstādīti sportiskāki amortizatori.

„Peugeot” sportiskajai versijai piedāvā divas dzinēju alternatīvas.

Benzīna motoru cienītājiem tiks piedāvāts 1,6 l turbomotors ar 205 ZS un 285 Nm, bet dīzeļu fani varēs izvēlēties 2-litrīgu dzinēju ar 180 ZS un 400 Nm. Pirmais tiks komplektēts ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, savukārt dīzeli paredzēts kombinēt ar sešpakāpju „automātu”.

Peugeot_308_gt_3

Vairāk tehniskas informācijas par sportisko „308”, kā arī to, kad automobilis nonāks pārdošanā, franču ražotājs sola atklāt Parīzes izstādē.

Birkas: