„Porsche” raksta kārtējo nodaļu pasakai par ekomobiļiem

Porsche_918_2

Pāris dienas pirms oficiālās pirmizrādes sportisko automobiļu ražotājs „Porsche” izplatījis internetā hibrīda „918 Spyder” sērijveida versijas attēlu.

„Porsche” hibrīdautomobilis, par kura tehniskajiem parametriem neticamas teikas medijos tiek pārstāstītas jau vairākus mēnešus, tiks prezentēts Kalifornijā šajā nedēļas nogalē.

Par galveno spēka agregātu superautomobilim kalo 4,6 litru astoņcilindru boksremotors, kas attīsta 608 ZS jaudu, bet papildus tas aprīkots ar elektromotoriem, kas griež gan priekšējās, gan aizmugurējās ass riteņus. Hibrīdsistēmas summārā jauda ir 887 ZS.

Šī spēkstacija ļauj „918 Spyder” no nulles līdz simtam paātrināties 2,8 sekundēs,

vēl pēc 5,1 sekundes sasniegt 200 km/h, bet atlikušais „stiepiens” līdz trešajam simtam prasīs vēl 14,1 sekundi. Mašīnas maksimālā ātruma robeža ir 340 km/h. Tiktāl viss cik-necik ticami…

Taču ražotāja izplatītajā informācijā teikts, ka šīs hibrīdraķetes vidējais degvielas patēriņš ir 3,3 l/100 km! Tas būtu ticami, ja auto aprīkojumā atrastos 1,3 l dīzelis. Taču ar 4,6 litru astoņcilindru motoru… Ja nu vienīgi Štutgartes inženieri ir atklājuši kādu noslēpumainu tehnoloģiju, kas, pārvietojoties ar elektrisko piedziņu pa autobāni ar 85 km/h (iedomājieties – ar „Porsche” ar 85 km/h!), šajos simts kilometros tikai četras piecas reizes uz īsu brīdi iedarbina iekšdedzes dzinēju, lai tas mazliet palādētu akumulatoru bateriju. Nez, nez, kā tur būs…

Zināms, ka „Porsche 918 Spyder” maksās, sākot no 770 000 eiro.

Birkas: