„Renault” piesaka „premium” zīmolu „Initiale Paris”

Initiale_paris

Pirms laist apritē jauno „premium” zīmolu „Initiale Paris”, „Renault” visupirms ar šādu nosaukumu Frankfurtē gatavojas prezentēt luksusa minivena konceptu.

Jau izplatītas dažas fotogrāfijas, kas ļauj gūt pirmo iespaidu par Lourensa van den Akera veidotā minivena futūristisko dizainu. Tajā izpaužas maestro filozofiskie „Circle of Life” motīvi, taču vietumis pavīd arī atsevišķas eksotiskā trīsdurvju limuzīna „Avantime” (ja neatceraties, tāds tika ražots no 2001. līdz 2003. gadam un laists pasaulē gaužām pieticīgā nedaudz vairāk kā 8000 eksemplāru tirāžā) iezīmes.

Kā var noprast no ražotāja informācijas,

laika gaitā tas pārtaps par ceturtās paaudzes „Espace”

un tiks laists tirgū kā pirmais „Initiale Paris” modeļu līnijas pārstāvis.

Tiesa, konceptam „Initiale Paris” ir piecas durvis, turklāt sānu durvis veras uz abām pusēm kā vecāsmātes drēbju skapim vai „Rolls-Royce Phantom”.

„Initiale Paris” nav tipisks minivens. Attēlos redzams, ka automobilim ir paaugstināts klīrenss, proti, tas atkal ir savdabīgs starpklašu hibrīds, ar ko franču ražotājs cer pārvilināt daļu klientu ne tikai no klasiskā „premium” segmenta, bet arī no dažāda izmēra krosoveru klasēm.

Initiale-Paris-Concept-2

Ja palūkojamies netālā pagātnē, „Renault” jau bijuši vairāki tamlīdzīgi mēģinājumi – bez jau pieminētā „Avantime”, tika ražoti tādi dīvaiņi kā „Scenic RX4”, „Vel Satis” un „Modus”–, diemžēl neviens no tiem nebija īpaši veiksmīgs. Atliek vien cerēt, ka jaunais zīmols „Initiale Paris”, kas tiks izmantots proletāriskā romba vietā, liksies klientiem pievilcīgāks…

Birkas: