„Renault” prognozē globālā tirgus stagnāciju

Renault_logo_3

Franču kompānijas „Renault” viceprezidents finanšu jautājumos Žeroms Strols savā ziņojumā akcionāru sanāksmē izteicis prognozi, ka salīdzinājumā ar 2014. gadu kopējais auto tirdzniecības apjoms pasaulē šogad palielināsies labi ja tikai par 1%.

Viņš norāda, ka sākotnējā analītiķu prognoze solījusi 2% pieaugumu, taču auto biznesu negatīvi ietekmējuši tādi faktori kā ieilgusī krīze Krievijā un Latīņamerikā, kā arī būtiska pieprasījuma samazināšanās Ķīnas tirgū.

„Renault” gan netiek līdzi pat šim prognozētajam ļoti pieticīgajam izaugsmes līmenim.

2015. gada pirmajos sešos mēnešos kompānija realizējusi 1,38 miljonus vieglo un vieglo-kravas automobiļu, kas ir tikai par 100 000 vienībām jeb 0,7% vairāk nekā pērn.

Kā liecina statistika, Eiropas tirgus turpina augt (pirmajā pusgadā +9,3%), turpretim auto tirdzniecība Ziemeļu un Dienvidamerikā ir pamatīgi nobremzējusies (–21%). Arī Eirāzijas reģions uzrāda negatīvu tendenci (–10%).

Birkas: