Kompānija „Jeep” speciāli Ženēvas autoizstādei sagatavojusi atraktīvu konceptu „Hard Steel”, ar ko grib nodemonstrēt mazā apvidnieka „Renegade” plašās personalizācijas iespējas.
„Jeep Renegade Hard Steel” tapis ar koncerna „FCA” speciālās tūninga laboratorijas „Mopar” speciālistu atbalstu. Tas izveidots uz paaugstinātas caurgājības modifikācijas „Trailhawk” bāzes.
Automobilis no bāzes modeļa atšķiras ar ekskluzīvu metālisku virsbūves krāsu, citādu radiatora resti un vēl par 25 mm paaugstinātu klīrensu („Trailhawk” jau standartā klīrenss ir 220 mm). Bez tam mazais džips ir aprīkots ar dzinēja apakšas aisarvairogu un 16-collīgām „BFGoodrich” bezceļu riepām.
Bet koncepta galvenā „rozīnīte” ir piekabe ar bagātīgu elektronikas pakojumu.
Tā darbojas kā autonoms bezvadu interneta (Wi-Fi) pieejas punkts, turklāt aprīkota ar „Uconnect” multimediju kompleksu, kura darbība tiek organizēta, izmantojot aizmugurē atveramu milzīgu skārienjutīgu ekrānu (tā diagonāles platums – 40 collas).
Kā liecina ražotāja izplatītā informācija, piekabē esošā „Uconnect” sistēma nodrošinās pieeju dažādiem aktuāliem interneta servisiem, tostarp muzikālajai krātuvītei „Deezer”, ziņu aģentūrai „Reuters”, „Tom Tom” navigācijai, kā arī dažādiem sociālajiem tīkliem.