Kopš 2007. gada, kad Peters Šraiers stājās korejiešu kompānijas galvenā dizainera postenī un par noteicošo faktoru uzņēmuma turpmākajā izaugsmē tika pasludināta zīmola dizaina attīstības stratēģija, „Kia Motors” zīmola vērtība ir palielinājusies par 480 % – no 929 miljoniem līdz 5,4 miljardiem ASV dolāru.
Kā liecina „Interbrand” publicētais 2014. gada 100 pasaules vērtīgāko zīmolu saraksts “Best Global Brands 2014”, šāds vērtības palielinājums daudzkārt pārsniedz visu pārējo sarakstā esošo autoražotāju vidējo izaugsmes rādītāju līdzīgā periodā.
„Kia” pirmo reizi iekļuva „Interbrand” 100 labāko zīmolu sarakstā 2012. gadā, ar 4,1 miljarda dolāru zīmola vērtību ierindojoties 87. vietā. 2013. gadā, vērtībai palielinoties par 15% (līdz 4,7 miljardiem dolāru), korejiešu ražotājs pakāpās augšup par četrām vietām. Pērn „Kia” zīmola vērtība palielinājās vēl par 15% un sasniedza 5,4 miljardus dolāru, kas ļāva tam pakāpties vēl par deviņām vietām (uz 74. vietu).
„Kia” zīmola vērtības straujo pieaugumu pēdējā gada laikā ir nodrošinājušas pastāvīgi īstenotās masu informācijas līdzekļos plaši atspoguļotās mārketinga aktivitātes, tostarp sponsorētais 2014. gada FIFA Pasaules kauss Brazīlijā un Austrālijas atklātais tenisa čempionāts, piedāvātā produktu klāsta jauninājumi – 2013. un 2014. gadā tirgū nonākuši divpadsmit jaunās paaudzes vai būtiski uzlaboti modeļi –, kā arī eksportēto automašīnu vidējās pārdošanas cenas pieaugums par 4% 2014. gada pirmajā pusgadā salīdzinājumā ar to pašu laika posmu iepriekšējā gadā.
Papildus tam „Kia” visā pasaulē īstenotā kampaņa “A Different Beat”, kuras pamatā ir 2012. gadā ieviestā jaunā identitāte, ir ieviesusi lielu iekšējo skaidrību, uzsverot zīmola pamatvērtības – dinamiku, oriģinalitāti un uzticamību. Ar mērķi stiprināt zīmola tēlu un vairot klientu emocionālo pieķeršanos „Kia” beidzamo divu gadu laikā ir pastāvīgi īstenojis dažādas novatoriskas mārketinga aktivitātes, piemēram, ieviesis vizuālās identitātes elementu “Red Cube”, ko izmanto visi zīmola oficiālie pārstāvji, un pat izstrādājis skaņas identitāti jeb t.s. zīmola audio parakstu, kas tiek izmantots „Kia” reklāmās visā pasaulē.
„Kia Motors Corp.” priekšsēdētāja vietnieks Hjongs Keuns Lī teic: “Mēs uzņēmumā pastāvīgi tiecamies sasniegt jaunu patērētāju apmierinātības līmeni, un mūsu kāpiens augšup „Interbrand” pasaules labāko zīmolu sarakstā apliecina
visu „Kia” darbinieku apņemšanos ikvienā uzņēmējdarbības sfērā sniegt klientiem vairāk, nekā viņi ir gaidījuši.”
„Interbrand” norāda: “Pastāvīgi īstenojot zīmola stiprināšanas aktivitātes ar devīzi “Spēja pārsteigt”, Korejas autoražotājs ir sekmīgi atbrīvojies no zemu izmaksu un zemas kvalitātes imidža un tagad orientējas uz stilīga dizaina cienītājiem, kuri augstu vērtē emocionālo piesaisti savam iecienītajam zīmolam.”
Vienpadsmito gadu pēc kārtas vērtīgākais auto zīmols „Interbrand” reitingā ir „Toyota”, kas ieņem astoto vietu absolūtajā vērtējumā. Analītiķi aprēķinājuši, ka japāņu kompānijas vērtība pērn sasniegusi 42,392 miljardus ASV dolāru, kas ir par septiņiem miljardiem vairāk nekā 2012. gadā.