„Škoda” ļauj aplūkot „Rapid” hečbeku

Čehu ražotājs turpina nekautrīgi improvizēt ar auto virsbūves tipiem – visupirms laida klajā „Rapid” liftbeku un mēģināja to pārot par sedanu, bet tagad izgatavojis „Rapid” hečbeku, kurš stāvo pakaļējo durvju dēļ vienlīdz labi varētu tikt dēvēts par universālu.

„Rapid Spaceback” publiska pirmizrāde paredzēta septembra sākumā Frankfurtes autoizstādē, bet pie pircējiem tas nonāks oktobrī.

Kā liecina „Škoda” publiskotā informācija, hečbekam ir tieši tik pat gara riteņu bāze kā sedanam (2602 mm), bet virsbūve – patiesībā tieši šī te diskutablā aizmugures daļa – hečbekam par 18 cm īsāka. Proti, lai gan bagāžnieks ir funkcionāli labāk izmantojams, taču tas ir īsāks un mazāk ietilpīgs (­–135 l) nekā brālim-sedanam.

Toties, nolokot aizmugurējā sēdekļa atzveltni var iegūt kravas telpu ar 1380 litru apjomu.

Tāpat kā vecākie „Škoda” modeļi arī „Rapid Spaceback” lepojas ar veselu virkni „Simply Clever” risinājumu, tostarp drošības vestes turētāju zem vadītāja sēdekļa, aiz degvielas bākas vāciņa noglabātu ledus skrāpi, speciāliem stāvvietas biļetes un multimediju ierīces turētājiem uz priekšējā paneļa, savukārt hečbeka specifika ļāvusi bagāžas nodalījumā iekārtot dubulto grīdu ar maināmu augstumu.

Skoda_rapid_hb

Tehniskā aprīkojuma ziņā „Rapid” hečbeks būs pilnīgi analogs sedanam. Piedāvājumā būs četri benzīna un divi dīzeļdzinēji ar jaudu robežās no 75 līdz 122 zirgspēkiem. Ekonomiskais no tiem – 1,6 l/90 ZS „TDI GreenLine” dīzelis, kas vidēji tērēs 3,8 l/100 km, bet tā CO2 izmešu daudzums būs 99 g/km.

Birkas: