Sportiskuma cienītājiem ar „i8” ir par maz

Bmw_i9

Acīmredzot „BMW” hibrīdkupejas „i8” piedāvātie 362 ZS īstam sportistam šķiet par knapu, tādēļ bavāriešu ražotājs nolēmis laist klajā vēl sportiskāku modeli – „i9”.

Populārā britu izdevuma „Autocar” žurnālisti izpētījuši, ka „BMW” iecerētais „i9” patiesībā būs jau pieminētā „i8” sportiskāka modifikācija. Šāds modelis varētu ieraudzīt dienasgaismu 2016. gadā.

Un tā sportiskuma galvenais arguments būs atšķirīgs spēka agregāts. „i8” hibrīdsistēmā ir izmantots 1,5 l trīscilindru turbomotors. Tas kopā ar diviem elektromotoriem attīsta līdz 362 ZS jaudu un ļauj kupejai no nulles līdz 100 km/h paātrināties 4,4 sekundēs. Kā ziņo „Autocar”, atsaucoties uz saviem informācijas avotiem Bavārijas kompānijā, „i9” šo trīscilindrinieku plānots aizstāt ar trīslitrīgu V6, kas savu pirmizrādi piedzīvos kopā ar „BMW” nākamās paaudzes 7. sēriju. Tas hibrīdsistēmai nodrošināšot ap 500 ZS summāro jaudu un

aptuveni par pussekundi labāku paātrinājumu.

Ja neskaita simtiem modifikācijas, kas jāveic zem motora pārsega, jārēķinās arī, ka šāds dzinējs būs ievērojami smagāks. Tādēļ paredzētas vēl arī dažādas konstruktīvas dabas izmaiņas, atsevišķu virsbūves komponentu izgatavošana no vēl vieglākiem materiāliem u.tml. Ražotājs esot apņēmies par visu varu saglabāt ideālo (50:50) svara sadalījumu starp asīm. Taču grūti pat iedomāties, ko tas maksās…

Birkas: