Kā, atsaucoties uz anonīmu avotu, ziņo Nīderlandes izdevums „De Telegraaf”, kompānija „Spyker Cars” Ženēvas autoizstādē prezentēs jaunu modeli, kas iecerēts kā „Porsche 911” tiešs konkurents.
Pagaidām gan par šo automobili zināms gaužām maz. Vien tas, ka jaunais „Spyker” būšot izmēros mazāks un krietni lētāks nekā pašlaik vienīgais „Spyker” sērijveida modelis „C8 Aileron”. C8 konstrukcijas pamatā, kā zināms, ir telpiska alumīnija šasija un tas aprīkots ar 4,2 litru „Audi” atmosfērisko benzīna motoru, kam ir 400 Zs jauda. Šī auto cena sākās no 200 000 eiro, taču ir uzbūvēti tikai 14 „C8 Aileron” eksemplāri.
Turklāt ir bijušas ziņas, ka ražošana „Spyker” rūpnīcā holandiešu pilsētā Zēvoldē ir apturēta.
Zinot arī pirms laika skaļi daudzinātās „Spyker” peripetijas ar šaubīgiem krievu investoriem, iesaistīšanos „Saab” bēdīgajā epopejā un sekojošām finanšu problēmām, jauna modeļa debija jau pēc mēneša var arī šķist ne pārāk reāla.
Pagājušā gada aprīlī „Spyker Cars” boss Viktors Millers, kurš vienbrīd bija arī uzņēmuma „Swedish Automobile N.V.” („Saab” zīmola īpašnieks) vadītājs, ziņoja pavisam ko citu. Proti, par investoru meklēšanu, lai iekustinātu „Spyker” apvidnieka „D8 Peking-to-Paris” projektu. Varbūt tolaik minēto nepieciešamo 25 miljonu eiro investīcijas beigu beigās realizējušās nevis apvidniekā, bet tagad piesauktajā „Porsche 911” konkurentā?