„Spyker” izmantos „Toyota” dzinējus

Spyker_b6

Nīderlandes autoražotājs „Spyker”, kas jau labu laiku balansē uz bankrota robežas, cer situāciju uzlabot ar demokrātiskāka rodstera „B6” palīdzību.

Līdzšinējie – ekskluzīvie un ārkārtīgi dārgie – „Spyker” automobiļi ik gadus tiek pārdoti niecīgā skaitā – patiesībā tikai pāris desmiti ekspemplāru. Taču holandieši gatavojas laist tirgū pieejamāku divdurvju rodsteru „B6”, kas tiek pozicionēts kā „Porsche 911” konkurents. Ražotāja pārstāvji uzskata, ka pēc šāda modeļa varētu būt krietni lielāks pieprasījums.

„Spyker B6” radītāji cer, ka tas, pateicoties savam neparastajam dizainam, izsmalcinātajam interjeram un, protams, zīmola ekskluzīvajam imidžam, varētu atņemt klientus „Porsche”. Un kāpēc gan nē?

Ilgu laiku „Spyker” turēja noslēpumā topošā „B6” tehnisko pildījumu. Pat modeļa prezentācijas pasākumā, kas notika Peblbīčas elegances festivālā, holandieši neatvēra auto motora pārsegu.

Nupat ražotājs izplatījis informāciju, ka „Spyker B6”

par spēka agregātu tiks izmantos 3,5 litru V6, kas ir aizlienēts no „Lotus”,

kas nesen kļuvis par holandiešu uzņēmuma tehnisko partneri. Taču patiesībā ir tāda, ka britu sportisko automobiļu ražotājam nekad nav bijis pašam savu dzinēju. „Lotus” pastāvīgi izmanto viegli modificētus „Toyota” dzinējus. Proti, „Spyker B6” iegūs aprīkojumā ar „2GR-FZE” sērijas japāņu motoru ar 350 ZS un 400 Nm. …Nu labi, pēc „Lotus” tūninga dinamiskie parametri varētu būt nedaudz atšķirīgi.

„Spyker” demokrātiskais rodsters „B6” tiks laists klajā 2014. gada otrajā pusē.

Birkas: