„SsangYong” grib izmantot segvārdu

Ķīniešu-korejiešu autoražotājs „SsangYong” plāno 2016. gadā pārdot pasaulē vismaz 300 000 automobiļu, un kā perspektīvu tirgu uzlūko ASV.

Taču uzņēmuma mārketinga speciālisti uzskata, ka būtisks traucēklis sekmīgai automobiļu tirdzniecībai kā Eiropā, tā arī Amerikā ir… kompānijas nosaukums. Un, kā noskaidrojuši populārā interneta medija „Ward’s Auto” žurnālisti, „SsangYong” bosi jau pieņēmuši darbā speciālu konsultantu, kas izdomās labskanīgu un pievilcīgu nosaukumu, ko būtu gatavi pieņemt ASV potenciālie auto pircēji.

Pēc visa spriežot, par savu (gaužām pieticīgo) modeļu gammu gan „SsangYong” īpaši neuztraucas.

Kā perspektīvākais produkts Amerikas tirgum tiek uzskatīts krosovers „Korando” (attēlā) – atsevišķos reģionos, tostarp Krievijā pazīstams kā „Actyon”. Bez tam sagatavošanā ir jauns modelis, kas top uz koncepta „SIV-1” bāzes, kā arī septiņvietīgs apvidus automobilis, ko kompānija gatavojas prezentēt Ženēvā.

Lieki teikt, ka plānotais 300 000 automobiļu tirdzniecības apjoms 2016. gadā ir ļoti ambiciozs. „SsangYong” bizness īpaši labi nesokas, lai gan vadība lepojas, ka pagājušais ir bijis labākais gads uzņēmuma vēsturē – izdevies realizēt 145 000 automobiļus. Tomēr tirgus eksperti attiecībā uz ķīniešu plāniem ir visai skeptiski, proti, viņi šaubās, vai jau tā piesātinātais ASV tirgus būs gatavs pieņemt vēl vienu Āzijas zīmolu. Turklāt pagaidām „SsangYong” izskatās ļoti bāli uz konkurentu „Hyundai/Kia” fona.

Birkas: