Stambulas izstādē „Renault” nāk klajā uzreiz ar diviem jauniem sedaniem

Renault-Fluence_2013_800x600_wallpaper_02

Šīs nedēļas nogalē atklātajā „Istambul Motor Show” (2.-11.nov.) kompānija „Renault” prezentēja jaunu otrās paaudzes sedanu „Fluence”, kā arī jaunu B segmenta „Symbol”, kas iepriekš bija pazīstams kā populārā „Clio” sedana versija. Abu auto pirmizrāde tieši Stambulā nav nejaušība, jo Turcija ir viens no lielākajiem sedanu noieta tirgiem.

„Renault Fluence” iemieso „Renault” jauno dizaina identitāti, paziņojumā pauž ražotājs. Auto priekšpuse ir tāda pati kā zīmola citiem jaunajiem modeļiem un tas aprīkots ar LED dienas gaismām. Salons veidots plašāks un ērtāks nekā priekšgājējam un papildināts ar jauniem apdares materiāliem.

„Fluence” piedāvās virkni šim modelim iepriekš nebijušu tehnoloģiju.

Piemēram, Renault R-Link” multimediju sistēmu, kas savienota ar internetu, kā arī brīvroku karte ar tālvadības centrālo slēdzeni, priekšējie un aizmugurējie parkošanās sensori, automātiskā stāvbremze u.c. Visas modeļa versijas būšot aprīkotas ar jauniem Bluetooth® radio, kam ir arī USB ligzdas.

„Fluence” būšot pieejams plašs dzinēju klāsts. Stambulā tiek izcelts 1,6 litru 115 Zs benzīna dzinējs, kas pielāgots jaunai „X-Tronic” CVT automātiskajai transmisijai, kā arī 1,6 l dCi 130 Zs dīzeļdzinējs, kas, pēc „Renault” paustā, ir jaudīgākais savā klasē, taču vidējais degvielas patēriņš ir tikai 4,6 litri/100km, savukārt CO2 emisija 119g/km.

„Fluence”, kas arī ražota tiek Turcijā, pašmāju tirgū pārdošanā nonāks jau 2013.gada janvārī, bet gada turpinājumā sasniegs vēl 55 valstis, tostarp arī Latviju.

Jaunais ”Symbol”, atšķirībā no iepriekš pieņemtās prakses, vairs nav izlaists uz  aizejošā ”Clio” bāzes, bet gan uz vienas platformas ar „Renault” meitas uzņēmuma „Dacia” pirmā modeļa „Logan” jaunās paaudzes modeli.

”Renault Symbol” no ”Dacia Logan” atšķiras vien ar citādāku motora pārsegu, radiatora režģi un priekšējo bamperi.

Taču virsbūves aizmugurējā daļa un pat priekšējā optika ir tāda pati kā “Logan”.

Arī tehniski abi modeļi būs līdzīgi – jaunais ”Renault Symbol” būs pieejams ar tādu pašu 0,9 litru, trīscilindru turbopūtes benzīna dzinēju (90 ZS), kas vidēji patērē 5,3 litrus uz 100 km, kā arī 75 un 90 ZS jaudīgajiem dīzeļmotoriem, kas vidēji patērē četrus litrus uz 100 km.

“Symbol”, protams, būs pieticīgāks par „Fluence”, taču par papildus maksu automobilim būs pieejama ”Renault Media Nav” multimediju sistēma ar navigāciju un septiņu collu skārienjutīgu ekrānu. Ražotāja garantija 3 gadi jeb 100 000 km nobraukums.

Arī “Renault Symbol” nākamā gada sākumā vispirms nonāks tirdzniecībā Turcijā. Nākamie tirgi būs Alžīrija un Tunisija. Vai “Symbol” tiks pārdots arī Latvijā, pagaidām vēl grūti pateikt, jo B segmenta sedani pie mums vērā ņemamu popularitāti nebauda.

Birkas: ,