Ar svinīgu prezentācijas pasākumu, kas notika Deli, Indijā „Nissan” pieteicis atjaunotā „Datsun” zīmola pirmo pārstāvi, nedārgu mazās klases hečbeku „Go”.
Līdzīgi kā alianses partneris „Renault” ar rumāņu zīmolu „Dacia” Austrumeiropā un Latīņamerikā, „Nissan” ar atjaunoto „Datsun” grib ievērojami palielināt pārdošanas apjomus Āzijas reģiona attīstības valstu tirgos. Un kā starta placdarms ir izvēlēta Indija, kur pērn realizēti 1,89 miljoni jaunu auto, tostarp „Nissan” tirgus daļa šobrīd ir 2%
Kā populārajam medijam „Automotive News” intervijā atklājis „Renualt-Nissan” prezidents Karloss Gons, kompānijas mārketinga eksperti lēš, ka ar „Go” palīdzību šo tirgus daļu līdz 2016.gadam izdosies palielināt līdz 10%.
Precīza „Datsun Go” cena pagaidām nav zināma, taču pēc Gona teiktā
tā nepārsniegs 6700 ASV dolārus.
„Datsun Go” veidots uz Indijā ražotās „Nissan” V platformas, kas ir arī jaunās paaudzes „Micra/March” pamatā. Automobiļa riteņu bāze ir 2450 mm, virsbūves garums – 3785 mm, platums – 1635 mm, bet augstums 1485 mm. Mazā hečbeka aprīkojumā vismaz sākotnēji paredzēts tikai viens vienīgs – 1,2 l/79 ZS trīscilindru benzīna dzinējs – komplektā ar piecpakāpju pārnesumkārbu.
Indijas tirgū „Go” nonāks pārdošanā nākamā gada sākumā, bet turpmāko divu gadu laikā mazais hečbeks kļūs pieejams arī Krievijas, Dienvidāfrikas un Indonēzijas pircējiem. Kompānijas boss norāda, ka gan Indijā, gan Krievijā un Indonēzijā budžeta klases automobiļi sastāda 40% no visiem pārdotajiem, bet „Nissan” šajā segmentā līdz šim vispār nebija pārstāvēts.