„Ford” preses dienests ziņo par to, ka 7.februārī Ķelnes rūpnīcā (Vācija) startējusi jaunās paaudzes mazā atlēta „Ford Fiesta ST” ražošana.
Zem „Fiesta ST” dzinēja pārsega atrodas 1,6 litru „Ford EcoBoost” turbomotors, kas attīsta līdz 180 ZS jaudu. Ražotājs uzsver, ka šis spēka agregāts ir par 20% efektīvāks nekā līdzīgi dzinēji konkurentu piedāvājumā. Tas tiek komplektēts ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.
Automobilis no nulles līdz 100 km/h spēj paātrināties 6,9 sekundēs.
Lai nodrošinātu precīzāku vadāmību, „Fiesta” piekare pazemināta par 15 mm un uzstādītas atšķirīgas specifikācijas (stingrākas) atsperes. Oriģinālā „Torque Vectoring Control” sistēma rūpējas par stingru saķeri līkumos, bet jaunā, atslēdzamā stabilitātes sistēma (ESC) ļauj braucējam izvēlēties maksimāli drošu vai agresīvu vadības stilu. Izstrādes gaitā „Ford” testa piloti veikuši vairāk nekā 5000 km Nirburgringā, precizējot mašīnas balstiekārtas optimālos iestatījumus.
Zināms, ka jaunā „Ford Fiesta ST” maksās, sākot no 22 470 eiro. Šajā klasē lētāks šobrīd ir vienīgi „Renault Clio RS”.