„Subaru” gatavo unificētu modeļu platformu

subaru-impreza_2

„Subaru” automašīnu ražotājs, kompānija „Fuji Heavy Industries” ir sagatavojusi jaunu attīstības stratēģiju nākamajai piecgadei – „Prominence 2020”.

Kā ziņo populārais nozares medijs „Automotive News”, japāņu autoražotājs gatavojas pāriet uz jaunu vienotu modeļu platformu. Tai piešķirts vienkāršs un visiem saprotams nosaukums „Subaru Global Platform”. Pirmais modelis, kas tiks izgatavots uz jaunās platformas, būs nākamās paaudzes „Impreza”.

Tās izlaide kompānijas ražošanas plānā nosprausta uz 2016. gadu.

Automotive News” eksperti lēš, ka visticamākais „Subaru” paliks uzticīgi līdzšinējai automobiļu kompozīcijai, kuras galvenie „atslēgas” elementi ir priekšā gareniski novietots opozīdzinējs un visu riteņu neatkarīgā piekare.

Kas attiecas uz spēka agregātiem, tad „Subaru” pārstāvji ir atklājuši, ka cenšas paaugstināt to lietderības koeficientu, cerot sasniegt 40%, kas ir labāks rādītājs nekā šobrīd jaunākās paaudzes „Toyota Prius”. Tostarp kā viens no tehnisko inovāciju elementiem būs visu motoru pāreja uz tiešo degvielas iesmidzināšanu.

Bez tam „Subaru” plāno plašāk izmantot „Toyota” izstrādātās hibrīdtehnoloģijas, jo sevišķi videi draudzīgus modeļus virzot uz ASV tirgu.

Birkas: