„Subaru” iepazīstina Eiropu ar „Levorg”

Subaru_levorg_1

Universāls „Subaru Levorg” jau vairāk nekā pusgadu ir pārdošanā Japānas tirgū, bet Ženēvas autoizstāde ir izvēlēta par starta platformu tā ienākšanai Eiropā.

Ražotāja pārstāvji gan nesteidz dalīties ar tehniska rakstura informāciju, pagaidām pētot sabiedrības nosakņojumu sakarā ar „Subaru” gammas sportiski-universālo jaunumu. Tiesa, zināms, ka bāzes komplektā universāls iegūs to pašu spēka agregātu, ko izmanto japāņu brālis – 1,6 l boksera motoru ar turbīnu, kas attīsta 170 ZS un 250 Nm un patērē 5,7 l/100 km benzīnu. Uzlecošās saules zemē tam komplektā nāk „Lineartronic” variators un četru riteņu piedziņa. Taču, kas zina, varbūt pragmatiskajiem eiropiešiem starta komplektā tiks piedāvāta manuālā pārnesumkārba…

Subaru_levorg_2

Pagaidām nav skaidru ziņu, vai mūsu tirgū nonāks jaudīgākā modifikācija – ar 2,0 l/300 ZS dzinēju. Varbūt „Subaru” pārstāvji nolems, ka tā var mums likties par dārgu, tādēļ tādu nemaz šurp nevedīs.

Uz kādu klasi „Subaru Levorg” pretendē?

Tā riteņu bāze ir 2650 mm, bet virsbūves garums – 4690 mm. Proti, gabarītu ziņā tas ir salīdzināms ar „Škoda Octavia Combi”, tātad „Subaru” modeļu rindā tas atradīsies puspakāpienu augstāk par „Impreza”.

Subaru_levorg_3

Japāņu kompānijas pārstāvji sola „Levorg” garu aprīkojuma sarakstu, tostarp brīvroku atslēgu, divu zonu klimata kontroli, multimediju sistēmu ar četrām USB pieslēgvietām (divas paredzētas aizmugurējiem pasažieriem) u.tml. modernas opcijas.

Mūsu tirgū „Suabru Levorg” gaidāms ierodamies tuvāk vasaras beigām.

Birkas: