„SuperSport” sportiskā šasija būs pieejama arī dažos ierindas „Opel Insignia” modeļos

Opel Insignia

„Adam Opel AG” ziņo, ka par pašreizējo zīmola flagmani uzskatāmais vidējās klases automobilis „Opel Insignia”, kas 2008.gadā nomainīja modeli „Vectra”, tagad arī priekšpiedziņas versijā tiks izlaists ar „SuperSport” šasiju, kas ietver „”HiPerStruts” priekšējo piekari, „Brembo” bremzes un „OPC” šasijas regulējumu. Iepriekš šāda šasijas kombinācija bija pieejama tikai ielas sporta nodaļas „Opel Performace Center” (OPC) sagatavotajam sportiskajam „Insignia OPC” modelim, kā arī pilnpiedziņas „Insignia” versijām (tās papildus ir aprīkotas arī ar saķeri ar ceļu un stabilitāti uzlabojošo elektroniski bloķējošos e-LSD diferenciāli, kas, atbilstoši situācijai, palīdz sadalīt griezes momentu starp asīm).

Turpmāk „SuperSport” šasiju būs iespējams pasūtīt arī priekšpiedziņas modeļiem ar 2,0 litru tilpuma CDTI 160 Zs dīzeļdzinēju un 2,0 l benzīna turbodzinēju ar 220 Zs jaudu. Šī „SuperSport”  šasija kopā ar „FlexRide” sistēmu, kas ar vienas pogas nospiešanu ļauj izvēlēties kādu no trim braukšanas režīmiem („Standard”, „Tour” vai „Sport”), attiecīgi pielāgojot amortizatoru un stūres darbību, kā arī droseļvārsta atvēršanās parametrus, „Insignia” sadārdzinās par aptuveni 2930 eiro („Adam Opel AG” Baltijā ieteiktā mazumtirdzniecības cena ieskaitot PVN).

 Daži priekšpiedziņas „Insignia” modeļi iegūst vadāmību uzlabojošo „SuperSportšasiju

Atgādinām, ka „HiPerStruts” priekšējā piekare „Opel” automobiļos pirmoreiz tika ieviesta jau 2009.gadā jaudīgajā „Insignia OPC” modelī (2,8 l benzīna V6 turbodzinējs ar 321 Zs jaudu), bet pērn tika izmantota arī trīsdurvju „Opel Astra GTC” modelim. „HiPerStruts” ir progresīvāka nekā ierastās priekšējā tilta „McPherson” piekares un tā nodrošina labāku saķeri gan ar slapju, gan sausu ceļu un uzlabo auto stabilitāti, turklāt ļauj pagriezienos izmantot lielāku jaudu, jo lielākā mērā novērš priekšējo riteņu nevēlamo izstumšanu.

Jāpiebilst, ka „Opel Insignia” ir ieguvusi vairākus nacionālus un starptautiskus apbalvojumus, ieskaitot arī prestižo titulu Eiropas “Car Of The Year 2009”. Lai arī „Insignia” debija sakrita ar pēdējās globālās ekonomiskās krīzes kulmināciju, kopš 2008.gada jau pārdots vairāk nekā pusmiljons šī modeļa automobiļu.

Birkas: