„Suzuki” cer uz „SX4” popularitātes pieaugumu

Suzuki_sx4_1-620x300

Sakarā ar to, ka jaunais „Suzuki SX4” startē citā klasē, tas pamatoti sagaida pircēju intereses pieaugumu.

Jaunajam „SX4”, kuru „Suzuki” prezentēja Ženēvas autoizstādē, ar priekšteci ir kopīgs tikai modeļa nosaukums. Japāņu ražotājs mērķtiecīgi to veidoja lielāku un pilnīgi citādu,

lai varētu pārcelt “SX4″ uz kompakto krosoveru segmentu, kur ir lielāks tirgus pieprasījums.

„Suzuki” Eiropas pārstāvniecības vadītājs Takanori Sudzuki ir pārliecināts, ka jaunais „SX4” pārdošanas apjomu ziņā pārspēs priekšteci, jo tam ir ne tikai agresīvāks bezceļnieka izskats, bet arī ievērojami plašāks un ērtāks salons un apjomīgāks bagāžas nodalījums (par 160 l lielāks nekā aktuālajam modelim).

05 Suzuki-SX4_2014

Bez tam šis „SX4” būs pirmais japāņu ražotāja modelis, kas aprīkojumā iegūs jauno, „FIAT” ražoto 1,6 l/115 ZS turbodīzeli.