Japāņu autoražotājs „Suzuki” paziņojis par uzlabojumu veikšanu populārajam subkompaktajam apvidus automobilim „Suzuki Jimny”. Paziņojumā minēts, ka uzlabojumi skars Lielbritānijā tirdzniecībā laistos automobiļus, jo „Jimny” britu salās ir vairāk nekā 20 000 pastāvīgu pircēju. Taču visticamāk atjaunotā versija būs aktuāla arī citos Eiropas tirgos.
„Jimny” dizaina pārskatīšana ietver jaunu priekšējo bamperi ar citur novietotām miglas lampām un jaunu radiatora dekoratīvo režģi, kā arī jauna dizaina motora pārsegu ar iestrādātu gaisa ieplūdes lūku. Jaunais priekšējais bamperis ir par iemeslu nelielam pieaugumumam (+30 mm) kopējā auto garumā un
tagad „Jimny” ir pastiepies līdz 3675 mm.
Būšot pieejamami arī vairāki jauni virbūves krāsojuma toņi, tostarp „Breeze Blue”. Par apildu samaksu 399 sterliņu mārciņu apmērā, būs piejams arī metālisks krāsojums.
Interjerā paredzēti jauni sēdekļu auduma materiāli un arī jauna dizaina priekšējie un aizmugurējie galvas balsti, kā arī „ISOFIX” bērnu sēdeklīšu stiprinājumi standarta aprīkojumā uz aizmugurējiem sēdekļiem.
„Suzuki Jimny” vēsture sākās tālajā 1968.gadā, bet kopš 1998.gada tiek izlaista pašreizējā modeļa paaudze. Visos laikos „Jimny” ir bijis maza izmēra, bet veikls un praktisks, turklāt ar „augumam” netipiski labām bezceļu izbraukšanas spējām apveltīts automobilis, kas lielu popularitāti daudzviet pasaulē ir iekarojis tieši sava prakstiskuma un mazo izmēru dēļ.
Uzlabots ir arī 16 vārstu 1,3 litru benzīna dzinējs, kas ieguvis „Variable Valve Timing” jeb mainīgu vārstu atvēršanas ciklu, nodrošinot labāku veiktspēju un lielāku degvielas ekonomiju. Maksimālā dzinēja jauda tagad ir 85 Zs pie 4100 apgriezieniem minūtē un maksimālais griezes moments 81 Nm jau no 2500 apgriezieniem, kas nodrošinot „Jimny” jūtami elastīgāku braukšanu.
Latvijā „Jimny” leilākais noiets līdz šim, šķiet, saistīts ar AS „Latvijas valsts meži” iepirkumiem. Eiropas tirgiem paredzētie „Jimny” tiek ražoto Linaresā, Spānijā.