Āzijā populārais japāņu ražotājs „Suzuki” Šanhajas spēkratu šovā prezentējis kompaktklases sedana konceptu „Authentics”.
„Suzuki” ilgstoši nav bijis C segmenta modeļa. Pēc tam, kad Ženēvā tika parādīts jaunais „SX4”, kļuva skaidrs, ka tas pārveidots par nopietnāku krosoveru nekā bija līdz šim un tādējādi vairs pat daļēji nespēj „piesegt” kompaktklasi. Taču, kā izrādās, japāņu ražotājs beidzot nolēmis aizpildīt robu savā modeļu gammā, turklāt visupirms tiks sagatavota Āzijas tirgū tik iecienītā sedana versija, kas tika pieteikta ar itin pievilcīgu konceptu „Authentics”.
„Suzuki” kompaktklases sedana sērijveida izlaidi plānots sākt nākamā gada pavasarī.
Sākotnēji automobiļi tiks ražoti kopuzņēmumā „Chongqing Changan Suzuki Automobile Co.”, Ķīnā, un galvenais noieta tirgus tiem būs Āzijas reģionā. Taču „Suzuki” pārstāvji nenoliedz, ka ar laiku līdzīgs C segmenta modelis varētu tikt sagatavots arī Eiropas tirgum.