„Nissan” ir nolēmuši, ka jāpiebeidz vizuāli draudzīgo B segmenta kukažiņu „Micra”, un tās vietā jauniešiem jāpiedāvā kaut kas agresīvāks.
Kā apgalvo japāņu kompānijas pārstāvji, nule kā Ženēvas izstādē prezentētais koncepts „Sway” ir veidots, orientējoties uz klientiem,
kas augstu vērtē emocionalitāti, spilgtu stilu un bagātīgu iztēli.
Koncepta interjers ieturēts industriālā garā, ko uzsver alumīnija strukturālie elementi, taču līdztekus liela uzmanība veltīta arī krāsu gammai un materiālu kvalitātei. Bez tam no pērnā koncepta „IDx” šeit pārceļojis oriģināli veidotais spārnveida mērinstrumentu panelis.
„Sway” fasādē izceļas neparastā veidā integrēta „Nissan” korporatīvā V veida radiatora reste, japāniski šauras lukturu acis ar dusmīgiem uzacu izvalcējumiem auto motora pārsegā.
„Mēs esam pārliecināti, ka „Sway” turpinās mūsu aizsāktās tradīcijas un pamatīgi saviļņos šobrīd tik mierīgo ūdeni savā tirgus segmentā. Mēs atkal esam aizsākuši drosmīgu eksperimentu, taču ceram, ka līdzīgi kā tas izdevās „Qashqai” un „Juke” savos segmentos, šis modelis spēs ienest svaigas un jauneklīgas vēsmas mazo hečbeku saimē,” teic „Nissan Motor Co.” dizaina un attīstības nodaļas vecākais viceprezidents Siro Nakamura.